Fandom

Zoey (Vamelia)

3497stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zoey (Vamelia)
Krwiożercze Mutanty(TP:ZW)

Szaleni Farmerzy (TP:WL)

Zoey's.png
Płeć kobieta
Włosy rude
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 14 -Finałowa Zemsta! cz.2

TP:WL: Odcinek 11 - Komu Można Zaufać?!

Miejsce TP:ZW: 3

TP:WL: 11

Związki Mike (Zerwany), Henry
Przyjaciele Dawn, Staci, Cameron, Jo,
Wrogowie Ann Maria, Dakota.
Lęki brak przyjaciół

Zoey - Występuje w Totalnej Porażce Zemście Wawanakwy, oraz w Totalnej Porażce: Wiejskiej Legendzie Jest rowniez jurorem w serii Total Drama Island's Next Top Model Jest to pogodna i przyjacielska dziewczyna, mimo iż gdy była młodsza nie miała ich wiele, ponieważ w domu była jedynaczkom. Uwielbia wszystkie serie TP oraz zwierzęta.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

Na początku zostaje przydzielona do drużyny Krwiożerczych Mutantów. Traktuje wszystkich dookoła jako przyjaciół, jednak szybko coś więcej poczuła do Mike, o którego przyszli jej rywalizować z Ann Marie, którą udaje jej się dopiero wyeliminować po połączeniu drużyn, z pomocą Dakocie, co spowodowało nawiązanie sojuszu pomiędzy dziewczynami, przeciwko chłopakom. Dakota stara się przekonać Zoey aby zerwała z Mike, ponieważ chce się go pozbyć. Zoey była załamana bo myślała ze słowa Dakoty to prawda, jednak przez cały czas nie była tego do końca pewna. W końcu wszystko sobie z Mike wyjaśniają, kiedy jednak ten przegrywa zadanie i opuszcza wyspę. Zoey dociera do samego finału, gdzie przegrywa dogrywkę o finałową dwójkę z Dakotom. Ostatecznie zajmuje 3 miejsce.

Ciekawostki

  • Jest jedynaczką.
  • Pierwsza rudo-włosa dziewczyna w cyklu fikcji.
  • Razem z Mike stworzyli pierwsza parę w sezonie.
  • Doszła najdalej ze uczestników ze swojej drużyny.
  • Po tym jak Ann Marie spowodowała jej upadek w 7 odcinku odwiedziła ją karetka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki