FANDOM

Trailer - Przetrwaj lub Zgiń : Zemsta

Lektor : Tam gdzie zanika sława , tam gdzie zwykli ludzie mają okazję walczyć między sobą .

Widać jak Kunoichi skacze i wbija dziewczynie z wachlarzami sztylety w głowę.

Lektor : Tam gdzie ostrze sprawiedliwości będzie starało się wygrać .

Widać Serapha , skaczącego z masztu i przecinający chłopaka na pół , po czym obraz zbliża się do jego twarzy a wszędzie plami się krew.

Lektor : Tam gdzie szaleńcy i kusiciele od zawsze rządzili .

Widać wnętrza jaskini i częściowo rozebrana Montanę . Stoi ona nad swoim rywalem i leje jej kwas na oczy .

Lektor : I tam gdzie przyszłość nadchodzi ! Nowa era wymaga dawnych środków.

Pojawia się wnętrze białego pomieszczenia z teleportem .

Lektor : Gdzie różne pokolenia zetkną się na dawnej arenie.

Pojawia się widok nieco odrestaurowanej areny z pierwsze edycji Przetrwaj lub Zgiń

Lektor : A na niej wszyscy najlepsi .

Pojawiają się sceny z walk .

Penelope skacze nad Miriam i rzuca w nią ostrzami , ta zaciekle broni się swoimi pazurami .

Panuje silna burza . jest to miasto . Veneida stoi naprzeciw Bobbiego na szczycie dachu wieżowca . Oboje stoją na krawędziach i spoglądają na siebie. Po chwili zaczynają biec do siebie i krzyżują swoją broń .

Przez las biegnie Jolie , wraz ze swoim wilkiem , gdy nagle w jej kierunku leci strzała którą blokuje . jej wilk skacze a z drzewa wyłania się Vayne i strzela ponownie w jej kierunku .

Widać Irelię , jak za pomocą swojej broni skupia energię i strzela w stronę Lee Sina . Mnich robi uniki , skacząc ze skały na skałę po czym uderza z całej siły w dziwne ostrze.

Garen stojący obok Quana , którzy są gotowi by ruszyć do ataku , ale wpadają w ognistą pułapkę oraz w sidła . Ziemię okrywa ogień , po czym Tiara całuje Marcina .

Lektor : Lecz wygra tylko jeden wojownik . Jeden z nich zostanie największym wojownikiem . Komu uda przeżyć się ten koszmar ? Kto przetrwa a kto zginie ?

Pojawiają się wszyscy zawodniczy , po czym znikają i pojawia się plama krwi , którą przebija sztylet.

Lektor : Przetrwań lub zgiń : Zemsta . Premiera przeniesiona na początek stycznia 2013 roku !!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki