Fandom

Tori

3500stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Tori.png

Tori - Młodociana prowadząca - Dziewczyna, która dzięki wpływow swoich krewnych trafiła do świata showbiznesu. Już za młodu lubiła być w centrum uwagi i przykuwać ją u rodziców i swoich rówieśników. Choć nie zawsze kończyło się tak jak tego chciała. Powodowało to zawiść niektórych ludzi wobec niej poprzez zbyt duży egocentryzm. Tak.. lubi wspomnieć nieco o sobie i o tym co osiągnęła. Często to wypomina.

Poza zainteresowanie w show lubi przedrzeżniać się z stażystami, ekipą i ogólnie z każdym komu płacą. Sama uważa uczestników za nieuczaczników, którzy inaczej nie zdobędą sławy i pieniędzy. Z reguły zdaje się na kreatywne pomysły ów ekipy niż by miała sama coś wymyślić. Średnio grzeszy inteligencją. 

Co ją denerwuje? Pyskowanie oczywiście! Ona nie daje wtrącić innej opini, gdyż jej jest najważniejsza. Inaczej szybko wpada we frustrację oraz złość. Słabo też znowu ludzi, którzy się poddają. Uważa iż nie powinno się ich wgl dopuszczać gdziekolwiek do fukcjonowania. Sama taka jest więc.

Choć wydaje się to oczywiste, to nie jest. Dziewczyna nie boi się stracić sławy czy pieniędzy. Bardziej martwi się o upływ czasu i nie wyobraża siebie w przyszłości. Dlatego lepiej nie wypominać przy niej o wiek. Choć zawsze i tak będzie twierdziła, że ma to "osiemnaście" lat. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki