FANDOM

Theresa (Vamelia)
? (TP:GdI)
Theresa.png
Płeć kobieta
Włosy blond
Oczy niebieskie
Eliminacja TP:GdI: TBA
Miejsce TP:GdI: TBA
Związki TBA
Rodzina Mama
Przyjaciele TBA
Wrogowie tBA
Lęki Ogień, bycie w centrum uwagi
Talent Przepowiednie, malowanie

Theresa - Zwana również "Przesądna Artystka"

Występy w fikcjach

Theresa zadebiutuje w Totalna Porażka: Giro D'Italia. Czy poradzi sobie ze stresem, własną nieśmiałością i czy uda jej się zdobyć sławę w Italii?

Biografia

Theresa urodziła się i mieszka w Australii. Jej rodzina nigdy nie była biedna, ale też nigdy nie śmierdziała pieniędzmi. Matka Theresy jest "wróżką". Zmyśla sobie daną historie, a potem zaczyna w nią w wierzyć i rozgłaszać znajomym, oraz jej naiwnym klientom. Jej ojciec natomiast zginął bohatersko ratując Therese z domu, w którym wybuchł pożar. Miała wtedy 8 lat, ale to wydarzenie spowodowało, ze zamknęła się w sobie i stała się strasznie nieśmiała. Na dodatek jej matka wymyślała co raz to różniejsze przepowiednie, z których żadna się nie sprawdzała. Jej rówieśnicy przez to, non stop jej dokuczali. Dlatego żeby się odstresować, zaczęła interesować się malowaniem oraz sztuką. Pewnego dnia, śniło jej się ze jej miasto zalała powódź. Tak się też stało, ale Theresa nie powiedziała o swojej wizji nikomu, ponieważ była zbyt nieśmiała, aby dzielić się z innymi wizjami. Bardzo wierzyła w koniec świata w 2012, toteż cały tez dzień przesiedziała w piwnicy. Brak końca świata wytłumaczyła sobie pomyłka terminu, i teraz każdego dnia czyha gotowa na wielki koniec.

Theresa zapisuje się do podróży dookoła Włoch, by pokonać swoją nieśmiałość, oraz aby ostrzec wszystkich, o kolejnym końcu świata. Ale czy ma racje? Czy ktoś się jej posłucha?

Charakter

Theresa jest bardzo przesądna. Wierzy w każdy, usłyszany przesad. Przechodzi z dala od drabin szerokim łukiem, zawsze poszukuje czterolistnych koniczyn, oraz nigdy nie rozstaje się ze szczęśliwym dla niej breloczkiem ze zdjęciem jej ojca. W przeciwieństwie do jej matki, czasem uda jej się przewidzieć drobne nieszczęścia, lecz jest zbyt nieśmiała, aby się z kimś nimi dzielić. Jest również nieufna, lecz nie trudno jest nią zmanipulować, bądź wmówić kłamstwo. Uwielbia sztukę oraz malowanie, szczególnie malowanie końca świata. Szuka końca świata w każdym szczególe.

Audycja

Nagranie z kamery włącza się. Widać pokój pełen obrazów oraz krzesło, zza którego powoli wylania się Theresa. "H-hej C-chris.." Nie pewnie usiadła na krześle. "Ch-chciałabym wystąpić w Twoim show, no bo.." Przełknęła silne. "Musze koniecznie powiadomić wszystkich o..." Ściszyła głos. "... O końcu świata! Jest on blisko, i wszyscy musza się przygotować!" Westchnęła "Tylko, ze jeszcze nie wiem, jak się do tego zabrać. :<" Wyłączyła kamerę.

Ciekawostki

  • Postać jest narysowana, oraz po części opracowana przez moją psiapsiółę, która pomaga mi, i doradza w wątkach. ;3

Czy będziesz kibicować Theresie w GdI?
 
7
 
3
 
3

Ankieta stworzona dnia sty 12, 2013, o godzinie 16:52.
Oddanych głosów: 13

Więcej z Fandomu

Losowa wiki