FANDOM

Staci (Vamelia)
Krwiożercze Mutanty(TP:ZW)
Staci's.png
Płeć kobieta
Włosy brązowe
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 2 Nie daj sie rywalom!
Miejsce TP:ZW: 12
Rodzina Mama
Przyjaciele Zoey, Ann Maria (tylko ze strony Staci)
Wrogowie Reszta drużyny Krwiożerczych Mutantów
Lęki nie wiedza o przodkach
Talent nałogowe kłamanie

Staci - Występuje w Totalnej Porażce Zemście Wawanakwy!. Znana jest ostatnio z ciągłego opowiadania o swoich rzekomych przodkach. Tak naprawdę jednak, wszystkie te opowieści to jej kłamstwa. Uwielbia jeść i jest naiwna, przez co łatwo można ją zmanipulować.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

W odcinku pierwszym po przypływie bardzo ekscytuje się tutejszym pobytem. Będąc cały czas głodna przystąpiła do pierwszego zadania - poszukiwana flagi. Niestety podczas szukania jagód miała nie mile spotkanie z rośliną. Zostaje przydzielona do drużyny Krwiożerczych Mutantów. Udało się jej przekonać Chrisa aby wreszcie udali się na stołówkę, na obiad. Jako jedynej nie przeszkadza jej jakość jedzenia. Pod koniec świętuje z reszta drużyny zwycięstwo w zadaniu.

Na początku odcinka drugiego okazuje zachwyt opowieścią Bricka z wojska. Podczas wykonywania pierwszego zadania, o mało nie spowodowałaby utraty punktu drużyny. W decydującym punkcie zadania udaje jej się nastraszyć Ann Marie. Nad ranem okazuje się, ze Staci zagubiła się w lesie, co spowodować porażkę oraz jej eliminacje. Palce w tym maczała Ann Maria, pragnąc zemsty za wydarzenie w nocy.

Kolejny raz Staci pojawia się dopiero w odcinku dwunastym zostaje odwiedzona w restauracji swojej mamy, gdzie "wymyśla" kolejne falszywe informacje na temat odkryć członków swojej rodziny. Ku jej niespodziance wizytę w celu wywiadu składa jej Katie, uczestniczka poprzednich sezonów TD. Staci by zdobyć uznanie swojej idolki opowiada jej jedną z falszywych historii. Niestety, Katie nie okazała się taka naiwna i ucieka z tego miejsca. Następnie Staci zostaje porwana, tak jak wszystkie osoby które do tej pory pożegnały się z programem. Daje namówić się w plan Ann Maria, zdobycia Mike.

Jest rowniez częścią zadania w odcinku trzynastym. kiedy to zostaje znaleziona przez Zoey. Ucieszyło ją to, bo dało jej to możliwość towarzystwa oraz poznania nowej osoby do opowiadania swoich historii. Przez cały czas głownie starała się trzymać planu Ann Maria, niestety dla niej marnie, gdyż tylko powiększyła uczucie Zoey do Mike. Przez cale zadanie jedynie zanudzała resztę. Pod koniec spotyka się jednak z Ann Maria, która okłamuje ją mówiąc że "Wszystko idzie według planu"

Polubiłeś/polubiłaś Staci w TD:ZW?
 
1
 
0

Ankieta stworzona dnia sty 9, 2013, o godzinie 19:00.
Oddanych głosów: 1

Audycja

Chris: Jesteśmy w malowniczym miasteczku Winnipeg… Haha… Żartuję, to niezła dziura, w życiu nie chciałbym tu mieszkać. No, ale na szczęście ja nie muszę.Za to żyje tu Staci. Chodźmy, sprawdzimy , czy ta dziewczyna nadal je tyle, co pułk wojska.(wchodzi z kamerą do restauracji „Rosa”).
Staci (siedzi przy stoliku i je duży kawałek ciasta).
Chris (do kamery): Je…. Jakoś nie jestem zaskoczony. (do Staci): Witaj, Staci. Dlaczego chciałaś, abyśmy spotkali się właśnie tutaj?
Staci (mówi z pełnymi ustami), To restauracja moich rodziców. Piękna, nie? Mają jeszcze hotel, największy w Winnipeg.
Chris(ziewa): Interesujące!
Staci: A jaką pyszną szarlotkę tu podają! Mniam… (wyciera usta rękawem). Tydzień temu rodzice zatrudnili nowego kucharza, który jest rewelacyjny.
Chris: Czyżby nie smakowały ci wypieki jego poprzednika? Nie wierzę… (śmiech)
Staci: Oczywiście , te smakowały. Ja nie marudzę nad talerzem (oburzona).
Chris: Kwestie kulinarne odłóżmy na bok. Nasi widzowie są ciekawi, co u ciebie słychać.
Staci: U mnie wydarzyło się bardzo dużo! (odkłada pusty talerz na bok) Czy wiesz, że moja rodzina wywarła ogromny wpływ na rozwój kultury?
Chris: Chyba chorowałem , gdy w szkole o tym mówił nauczyciel-historyk (śmiech).
Staci: Nie śmiej się! Mój prapraprapradziadek wynalazł pismo.
Chris: Ciekawe.
Staci: Naprawdę ! Pracował nad tym długie lata, ale wiedział, że trud się opłaci i przyszłe pokolenia docenią to poświęcenie.
Chris: A w której książce mógłbym przeczytać o twoim dziadku?
Staci: Yyy… Nie wiem… Jakoś jego nazwisko pomijano…
Chris: I znów jakoś nie jestem zaskoczony.
Staci: A moja prapraprababcia została uwieczniona na obrazie Leonardo da Vinci „Mona Lisa”.
Chris: Takie małe sprostowanie… Coś mi się wiek twojej prapraprababci nie zgadza… To ile ona lat żyła?
Staci: To nieważne, bo jej córka także była sławna.
Chris: Niech zgadnę… Płynęła Titanicem?
Staci: Nie wygłupiaj się, ona była tą Coco Chanel.
Chris: Ha ha ha! Ale masz wyobraźnię, dziewczyno! (do kamery): Kończymy tę rozmowę, bo za chwilę się dowiem, że twoi rodzice jadą na obiad do prezydenta Komorowskiego .(śmiech)
Staci: No coś ty…
Chris: Uff!
Staci: … Oni jadają tylko z prezydentem Obamą!
Chris: Dziękuję, Staci, za rozmowę. Pod numer, który pojawił się na ekranie, możecie , kochani widzowie, wysyłać smsy. Część zysków przekażemy na leczenie psychiatryczne dla Staci.

Ciekawostki

  • Jako jedna z pierwszych osób na wyspie skorzystała z pokoju zwierzeń.
  • Pierwsza wyeliminowana dziewczyna z serii.
  • Pierwsza wyeliminowana osoba z serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki