FANDOM

PORADNIK 38.png

Witaj w czwartym poradniku pod wspólnym tytułem: "38"!

Dzisiaj dowiesz się co możesz znaleźć na stronie głównej naszej wiki. 

Autor:  Milek 99 (dyskusja)

Głownaporadnik.png

Tak wygląda nasza strona główna. Jest wiele rzeczy, które można zrobić! Zapoznajmy się z niektórymi.

Góra strony

Jeśli chcesz odnaleźć konkretną stron na wiki, skorzystaj z wyszukiwarki (1.0). Na górnym pasku możesz znaleźć kilka ważnych i ciekawych stron, takich jak aktywność na wiki (1.1), czyli strona gdzie są pokazane najnowsze edycje dokonane na stronie. Możesz również wejść na czat (1.2). Jeśli rozwiniesz niebieski pasek znajdziesz także inne strony związane z artykułami, społecznością czy pomocą.

Nieco niżej jest najważniejsza część - link do trwających fikcji (1.3) czyli fikcji które są w trakcie tworzenia oraz zakończonych fikcji (1.4), czyli fikcji w których wszystko roztrzygnięte.

Środek strony

Zapamiętaj!
  • Aktywność na wiki - artykuł z listą ostatnich dokonanych edycji, najchętniej edytowanymi artykułami i zakątkiem społeczności (ogólną informacją dla użytkowników)
  • Regulamin Wiki - Ogólny spis zasad obowiązujący na wiki
  • Regulamin Czatu - Spis zasad obowiązujących na czacie.

Dalej znajduje się kolejny ważny dział - strony organizacyjne. Znajdziesz tam link do regulaminu głównego (2.1), spisu użytkowników (2.2, jeśli aktywnie tu działasz - zapisz się tam), oraz regulaminu czatu (2.3). Po prawej stronie znajdziesz poddział ekipa TDPFF, czyli listę administratorów oraz moderatorów wiki (2.4). Pod stronami organizacyjnymi znajdziesz też listę dostępnych poradników (2.5).

Dół strony

Na końcu znajdziesz strony poświęcone rozrywce (3.1). Możesz tam wziąć udział w różnego rodzaju zabawach czy konkursach. Po prawej znajdziesz też ankietę (3.2) w której możesz oddać głos anonimowo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki