FANDOM

Centrum Totalnej Porażki - Odcinek  7 

Blainely : Witajcie , witajcie . Tak wiem ,że na nas czekaliście. Oto najnowsze Zestawienie ! Tak , producenci zrezygnowali z Podsumowania. Teraz jest to zestawienie , gdzie poza nazwą nic się nie zmieni . Powitamy dzisiaj aż ! jeny naprawdę . mamy aż 8 gości ! I w tym jedna cała , była drużyna.no , to afera murowana. Czekamy !

Intro

Muzyka : Total Drama Opening

Z rury wychodzi kamera płosząc kilka karaluchów , z sedesu wychodzi kamera i kolejna kamera wychodzi z śmieci płosząc szczury . Kamera wlatuje przez drzwi do centrum , a przed Centrum Chris z batem bije Chefa i Rona , którzy go ciągną po śniegu. Przy fontannie stoją Caitlin , Wyatt , Jen , Jonesy , Nikki i Jude i się śmieją . Kamera przechodzi do Khaki bazar , gdzie Kirsten , Kristen i Lindsay wychodzą z przebieralni w dziwnych strojach . Na krzesłach siedzi Justin i Brigette i pokazują oceny za ich występ. Kamera przechodzi dalej , gdzie Darth walczy z Blakiem na miecze świetlne ,ale nagle wskakuje Tyler i ich wystrasza. Z boku siedzi Bobbie i śmieje się z tego. Kamera przechodzi do sklepu w różowym i zwiewnym , gdzie Sierra stoi w sukni ślubnej przed Alejandro ze związanym Codim w rękach . Kamera leci dalej do klepu sportowego , gdzie Tricia i Heather rzucają w siebie piłkami , ale nagle zjawia się Bobbbie i wyrzuca je obie na korytarz. Próbują się dobić do drzwi. Na korytarzu , stoi Cortney , która rzekomo chce podać rękę Gwen , ale wyciera w jej twarz mop . Nagle pojawia się trent i wyrywa jej mop po czym ją goni . Gwen kiwa głową niczym zauroczona. W kawiarni pojawia się Alexis , która pije kawę z Izzy , Noahem i Camilie , Nagle wszystkie trzy dziczeją . Pojawia się kula dyskotekowa i zaczynają tańczyć na stole . Noah robi wielkie oczy z zachwytu i całuje Camilie. Kamera przechodzi do Studia gdzie na kanapie siedzi Josh z Blainely . Nagle spada ekran , Josh patrzy się z pogardą na nią . kamera się oddala . Widać wszystkich zawodników na ławach i pojawia się napis Centrum Totalnej Porażki.

Studio

Geoff : Siemano ludzie , wraz z Blainely mam zaszczyt niestety , prowadzić to show.

Blainely : Poza relacji zawodowymi nic nie będzie. Powitajmy najpierw naszych przegrańców , czyli tych co zostali wykiwania na bankiecie ! Pomachajcie im !

Harold ; Lepszym określeniem będzie ..

Blainely : Nie mamy czasu . Harold !

Harold : Nawet nie wiesz co chcę powiedzieć !

Blainely : Bo kogo to interesuje , lecimy dalej . Mamy LeShawnę , Duncana , Katie i Sadie , Beth , Owena

Duncan ; Jaka nuda , a poza tym ! Czemu mnie nie ma w show !

Blainely : Udało się wam dostać . Jaka szkoda.

Beth : Ja się cieszę ,że Lindsay jest w show .

Duncan ; A tobie nie zależy ?

Beth ; Zależy , ale liczę na Lindsay.

Katie : Jaka dobra z ciebie przyjaciółka.

Sadie ; Tak samo jak my Katie ! Przytulimy się !

Katie : Jasne przyjaciółko .

Blainely : Yhh , jakie to niedobre. No dobra , na początek nie będziemy zapraszać uczestników po kolei , bo niestety za długo to potrwa . Zapraszamy całą drużynę Zwycięzców !

Wychodzi Noah , Bobbie , Cortney , Wyatt , Sierra i Cody

Blainely : Siadajcie , o i widzę nowe twarze !

Wyatt : tak , nigdy nie chciałem tutaj być !

Blainely : Ale jesteś .

Cortney ; Ale mnie tutaj nie powinno być ! Co ja tutaj robię tak wcześnie , gdzie moi prawnicy !

Duncan : Księżniczka tak szybko odpadła.

Cortney ; Cicho , Trent i Gwen zostali , jeszcze Trent nakombinuje ci !

Duncan : Ha , nie boję się Trenta , to nie konkurent.

Cody ; Dobrze to znosisz .. Nie dotykaj …

Sierra : *płacze

Blainely : Sierra , co się stało ?

Bobbie ; Ryczy , bo Cody w końcu się przełamał i powiedział ,że jej nie kocha i nigdy nie będą razem .

Sierra daje plaskacza bobbiemu , ten jednak sobie z tego nic nie robi i Sierra wybiega ze studia taranując dwóch stażystów .

Blainely : Ale wrażliwa.. Cody opowiesz nam o tym ?

Cody ; A co jest opowiadać , w tej ciasnej kanciapie porozmawialiśmy ze sobą .

Wyatt ; Porozmawialiście ? Wydarłeś się na nią .

Cortney : Nie sadziłam ,że on jest do tego zdolny ..

Harold ; Jak mogłeś Cody , a ja myślałem ,że jesteś spoko kolegą , ale się myliłem.

LeShawna ; Sama się zaszokowałam.

Blainely : O tak , afera , jak ja to kocham . Zobaczmy nagranie numer jeden oto rozmowa Sierry z Codim !

Nagranie Numer I

Sierra : Cody , nie wiem co ja czuję !

Cody : Sierra , przestań , przestań !

Alejandro : Gołąbki się kłócą .

Sierra ; Kłótnia , nic z tych rzeczy !

Cody : Nienawidzę cię , uprzykrzasz mi życie od trzeciego sezonu , mam cię dość !Przestań za mną łazić , jesteś Po*********

Kontynuacja – Studio

Blainely : Szczerze końcówka najlepsza.

Bobbie : Cody , nie spodziewałem się . Musze pogratulować języka .

Cody ; Ohh..

Blainely : Tak , może jeszcze zaprosimy tutaj Camilie i Alejandro . Czekają z niecierpliwością .

Wchodzi Camilie , która jest zadowolona i daje buziaki , a za nią naburmuszony Alejandro.

Blainely ; Witajcie , i jak tam Camilie ? Jak to jest być wyrzucona przez Trenta ?

Camilie : O czym ty mówisz ! Odeszłam z własnej nieprzymuszonej woli , poza tym nie mogłam przestać myśleć o Noah , jego policzki i te wielkie czoło . A i jego odzywki …

Noah ; Pierwszy raz ktoś mnie tak przedstawia .

Camilie : Może jestem trochę walnięta ale .. No dawaj buziaka !

Noah : Wiesz ,ze to miłość zakazana ale .. tak to będzie dobre

Camilie i Noah zaczynają się namiętnie całować , Noahowi aż włosy na głowie stają dęba !! ;)

Alejandro : też mi wielkie przeżycie .

Cortney ; Nawet się ze mną nie przywitałeś .

Blainely ; Tak , no bywa . Wiesz jacy jesteście . Wasza rzekoma miłość to huśtawki nastrojów , kiedyś wybuchniecie .

Cortney : A może opowiesz mi o Trici ! Nikki też , zarywałeś do nich ?

Alejandro ; Tak starałem się ale ..

Cortney : Wiedziałam , że nie można ci ufać !

Alejandro : Daj mi dokończyć

Blainely : Ja to dokończę . spójrzcie na ekran , oto część nagrania urwana przez Chrisa !

Nagranie Numer II

Alejandro : Ha , to jest groźba , gorszy był Bobbie i ty i tak mu nie dorównasz ! Tricia : No trudno , powodzenia ci życzę . Bo jeśli przegracie , pożegnaj się z tym ,że tutaj zostaniesz.

Alejandro : Haha , nie wiesz z kim igrasz..

Tricia : Ja to wiem kotku ..

Tricia rzuca się w ramiona Alejandro , a ten sobie nic z tego nie robi . po pięciu minutach całowania , wstaje i siada na fontannie , a Tricia stoi przed nim i spogląda na niego ..

Alejandro : To było , takie spontaniczne .. nienawidzę cię !

Tricia : Nie ty jedne , masz mój numer , może jak zerwiesz z tą wywłoka Cortney to może zadzwonisz.

Ponownie w studio

Beth : Kogoś to dziwi ?

Duncan : Wkopałeś się bardziej ode mnie !

Bobbie : Że co ja jestem podlejszy , jak ona mogła mi tak odebrać moje imię ! Nie daruję jej tego !

Cortney : Niemożliwe , jak to się dzieje …

Alejandro : Cortney !

Cortney : MILCZ ! * płacze

Alejandro : Czekaj na mnie .

Blainely : Przykro mi ale czas nam się skończył . Co się stanie z Cortney i Alejandro , czy znajdzie w sobie tyle siły żeby z nim się pogodzić .Czy Camilie będzie druga Sierrą i ile uczestniczek będzie miało złamane serce , to tylko w Centrum Totalnej Porażki ! mamy to ..

Kamerzysta : Tak !

Blainely : Dawać mi kawę .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki