FANDOM

Ameryka Totalnej Porażki

Openingi

Odcinki 1 - 5

Za początku witać całą starą ekipę, którą znaliście z serii od I Love Money do Around The World. Wszyscy znikają. Kamera Idzie na zewnątrz. Widać jadący autobus. W nim McKey, rozmawiająca przez telefon oraz Chris podający jej herbatę. W basenie w Białym Domu siedzi Fatima, która odpoczywa, a nad nią widać tuzin samolotów wojskowych. Tyson i Henry wspinają się na McKinley. W dole czeka na nich Zach marudząc jak małe dziecko Yoanna do ucha. Arian stoi w Nowym Yorku na Wall Street, a za nim widać błądzących po wielkim mieście Peter'a i Allice. Dalej kamera idzie do Teksasu, gdzie na pustyni widać Fer, która chcę się przedostać do Meksyku. Na plaży w Kalifornii leży Gil, Kimberly go ogląda, a Rasel się z niej śmieje. Na koniec widać biegnące przez wielką amerykańską prerie Aoife i Selishę, które pokazują napis Ameryka Totalnej Porażki, po czy go targają i widok na całą ekipę sezonu

Odcinki 6 - ?

Muzyka i pomysł na opening - Mirai Nikki Opening 2 Dead End

Wszystko jest szare. Cały film utrzymany jest w szaro, czerwonej scenerii. Wszyscy uczestnicy stoją w kółku, kamera obraca się pokazując twarz każdego uczestnika. Kamera wchodzi do autobusu, gdzie Zach siedzi sam i pali papierosa. Kolejno kamera jest w Nowym Jorku gdzie Allice i Peter bawią się w metrze, po chwili z boku wybucha bomba. Kamera w Alasce. Na szczycie góry, siedzi samotnie Selisha, ćwicząc z kataną. Kimberly w Las Vegas gra w pokera, kamera pokazuje pięć Asów w jej dłoniach. Asy wypadają z jej dłoni, nagle witać stojącą przed lustrem bladą Fer, która przykłada sobie nóż do gardła. Dalej w Kalifornii na czarnej od ropy plaży stoi Gil, samotnie rozwiewając jego włosy. W Waszyngtonie, Fatima samotnie protestuje przeciw wojną na świecie. Rasel sam w Motelu liczy ukradzione pieniądze, po czym wpada przebrana za policjantkę Yoanna i strzela w stronę Rasela. W następnym pokoju widać wstrzykującego coś sobie Henry'ego, po chwili też zostaje zastrzelony przez Yoanne. Aoife rzuca się w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym, po czym zasypia, z jej ust widać wypływającą krew. Nad Ameryką pojawiają się ogromne ręce, które zgniatają, a następnie wyrzucają papier do kosza na śmieci. Zbliżenie na bladą twarz Ariana, który to obserwuje. Na końcu widać w opasce na oku Tysona decydującego jak pokierować wojsko. Po tej scenie dwie czarne postacie walczą o kasetkę z pieniędzmi, która się otwiera i formuję napis Ameryka Totalnej Porażki.

Endingi

Odcinek 1 - 5

brak endingu

Odcinek 6 - ?

Muzyka i pomysł na ending - Mirai Nikki Ending 1

Wszystko jest w szaro-czerwonej scenerii. Stoją czarne postacie, dokładniej uczestnicy. Gdy nagle znika wyeliminowana osoba. Rozpływa się. McKey stoi i walczy z Chrisem o to kto tutaj rządzi, wiatr rozwiewa włosy McKey po wygranej z Chrisem. Rasel kradnie pieniądze z banku, gdy biegnie do motelu rozpływa się w powietrzu. Aoife podkłada ładunki wybuchowe w szpitalu psychiatrycznym. Gdy na liczniku widać 0:00, Aoife rozpływa się w powietrzu. Kimberly zabiera karty, ze stołu, uśmiecha się chytrze, po wyłożeniu kart znika. Fer czekając na autobus widzi Gil'a, który flirtuje z każdą dziewczyną, gdy widzi Fer znika, po chwili Fer wchodzi do autobusu i znika. Yoanna ogląda ubrania w sklepie, widząc cieszących się życiem Allice i Petera, znika, gdy Allice i Peter bawią się oni również znikają. Fatima oglądając telewizje, piszę SMS'a. Gdy wysyła wiadomość o treści "Kocham cię" znika. Następnie Arian odbiera SMS'a od Fatimy, uśmiecha się i również znika. Telefon spada na ziemie i zamienia się w motyla. Henry łapie danego motyla, po czym go miażdży, wyrzuca go i odchodząc znika. Selisha próbuje sobie wbić katanę w gardło, gdy łzy zaczynają lecieć jej z oczu ona również znika. Katana upada na ziemie. Podnosi ją Tyson, który próbuje zabić Zacha. W czasie walki Tyson znika, gdy Zach zapala papierosa on również znika. Po tym widać spadającą łzę i czarną postać z kasetką z pieniędzmi. Postać ucieka. Wszystko robi się czarne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki