Fandom

Olivier

3500stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Olivier.png

OlivierThe Civility Gentleman

Olivier wychował się w chrześcijańskiej, bardzo konserwatywnej rodzinie. Znany jest ze swoich nienagannych i wysoce eleganckich manier których uczuł się od podstaw w swojej nowej szkole. Często zdarzało mu się zmieniać miejsce zamieszkania , ze względu na rodziców którzy wierzyli że mają misję. Nigdy nie sprawiał problemów, jest on spokojny i opanowany i w bardzo dużej mierze tolerancyjny i nienaganny . Wychowywany w pobożnej jak i typowo wyrafinowanej społeczności przejął ich cechy. Często nadstawia drugi policzek , żeby pomóc, choć przypłaca to mu wiele smutku. Jak każdy - przynajmniej jak większość ludzi normalnych brzydzi się przemocą , przez co można powiedzieć że ma nastawienie pacyfisty ale sam robi za ofiarę... Sam ją stosuje, tylko w obronie koniecznej. Zna się również na historii sztuki , która jest jego fascynacją. Dla niego najbardziej utalentowanym człowiekiem był Leonardo da Vinci nie tylko ze względu na sztukę ale też i udowodnienie że każdy może być w wielu dziedzinach geniuszem. Niestety przez swój sposób bycia stał bardzo wrażliwy na krytykę oraz głupie odzywki. Głównie dlatego , że w szkole raczej nie znajdował się wśród ludzi którzy patrzyli na niego jak na kogoś swojego , ale jak za dziwny gatunek. Można powiedzieć , że zachowuje się jak z inej epoki. Do programu zgłosił się głównie dlatego , by mógł poznać ludzi oraz była to okazja by móc pokazać że dobre maniery nie muszą być kojarzone z dziwactwem.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki