FANDOM

Opening 

Muzyka : Z gry Dynasty Warriors 6 Beat It

Widać jak kamera zjeżdża i ukazuje całą arenę . Po czym trafia prosto w wieżowiec . Na szczycie budynku stoi Veneida. Kusząco liże jeden ze sztyletów , po czym rzuca w stronę Bobbiego . Ten przecina go na pół swoim ostrzem , po czym skacze z budynku . Ląduje na samym dole . Z lasu wyskakuje Jolie razem z Srebrnym Kłem - swoim wilkiem i przecina ekran swoją włócznią . Widać dżunglę , gdzie Lee Sin medytuje na skale. Ktoś czai się w krzakach i strzela srebrną  strzałą. Ten ją chwyta w łamie w powietrzu . Z ukrycia wychodzi Vayne i nabiera kolejny nabój do kuszy i strzela w ekran króry się rozpada  . Przez pustynie idzie Skullface z swoją bronią na ramieniu . Nagle wokół niego wybucha ogień . W oddali widać Tiarę z otwartą księgą z wyciągnietymi linkami uruchamiającymi pułapki  oraz Marcina z wybuchową bombą  . Rzuca on bomba w kamerę i ekran wybucha  . Widok przenosi się do katakumb gdzie o ścianę opiera się Garen i wchodzi do komnaty. Na jej środku siedzi Montana ,a za nią widać związanego łańcuchami Oksana. Oboje są splamieni krwią . Unosi swoja głowę , puszcza oczko a po chwili rycerz rzuca się jednak Montana składa mu zabójczy pocałunek który sprawia ,że ekran sie rozpływa. .  Akcja przenosi się do centrum handlowego  gdzie Quan razem z Naomi i Penelope siedzą i bawią się w najlepsze. Quan wychodzi z Penelope na zewnątrz , gdzie wyskakuje Kunoichi z Yukimurą i zgrabnie mijają małe wachlarze Penelope. Quan chce zaatakować włócznią , ale Yukimura zderza się z nim , po chwili widać lecącą włócznię , która wbija się w ziemię . Włócznie wyciąga stojąca na dole Miriam i drapie pazurami ekran . Na koniec widać jak na szczycie drzewa stoi Seraph i spogląda w niebo i jednocześnie przytula i całuje Irelię po czym wzbija się z nia prosto w powietrze . nagle wszyscy zawodnicy ustawioniu w trójkat dzierżą swoje bronie na przedzie stoi Aikko , który uderza z pięści w ekran i pojawia się napis Przetrwaj lub Zgiń : Zemsta.

28.12,2060 Późne Popołudnie Gala wstępna

Na środku sceny pojawia się Aikko . Otacza go blask reflektorów .  Widać stoły z wieloma dziwnie ubranymi ludźmi w bardzo jaskrawe ubrania , dziwne podświetlone okręgi , o długich włosach w wszystkich możliwych kolorach . W powietrzu unosi się zapach uczty i potraw . Podchodzi do mikrofonu i chwyta go .

Aikko : Witam serdecznie wszystkich sponsorów i gości !

Wystawia rękę do góry i po chwili ją ściska uśmiechając się .

Aikko : Ostatnie Przetrwaj lub Zgiń zostaną otwarte już dzisiaj  !

Wszyscy goście wstają i zaczynają bić brawa .

Zatupał i z podłogi wysunęła się kanapa . Usiadł wygodnie i odsłonił wielki ekran. 

Aikko : Więc przedstawiam wam zawodników . Numer 1 .

Pojawia się zdjęcie Dziwnego chłopaka ubranego w czarny płaszcz i maskę przecinającego mieczem jakiegoś człowieka .

Aikko : Ten zawodnik z czarnym ostrzem rozcinającego człowieka na pół . W oczach bije od niego mroczą aurą , chęcią zabójstwa siania chaosu wszędzie gdzie popadnie . Znany i bezlitosny w swoich działaniach dostał przydomek najbardziej bezwzględnego człowieka jaki stąpał po ziemi .

Wszystkim odjęło mowę . Siedzieli w milczeniu .

Aikko : Znacie go jako Bobbiego ! Żniwiarz Chaosu .

Przesuwa slajd .

Aikko : Osoba pod numerem 2 . Piękna i młoda .

Pojawia się zdjęcie dziewczyny siedzącej na skale przy wodospadzie z wysuniętą ręką po której spływa ta woda . jej włosy falują w powietrzu . W drugiej dłoni trzyma małe strzały przypominające wachlarze .

Aikko : Niewinna , wspaniała dziewczyna . Pacyfistka zmuszona do gry poszukująca prawdziwej miłości i nastawiona przyjacielsko . Skrzywdzona przez życie samotniczka . Oto Penelope ! Cicha woda .

Sponsor 2 : Jak to w ogóle możliwe .

Nie mógł wyjść z zachwytu .

Aikko : To dopiero początek . Gracz z numerem 3 .

Pojawia się zdjęcie z oszałamiającym blaskiem , zasłaniającego sylwetkę postaci . Z oddali niosą się jedynie skrzydła i białe pióra . Można dostrzec jedynie włócznię trzymaną w ręku .

Aikko : Najszlachetniejszy  ,idealny pacyfista i niczym anioł z nieba który stąpił by walczyć za słabszych  i cierpiących . Blask Nadziei – Seraph .

Przesuwa zdjęcie . Pojawia się zdjęcie chłopaka stojącego na skale na jednej nodze , z ugiętą drugą i medytującego . Za nim znajdują się wysoko położone góry wraz ze świątynią .

Aikko : Zawodnik z numerem 4 Roztropny i prawdziwie uduchowiony i zaprawiony w boju i sztuce walki kung – fu .  Mistyk i ślepiec korzystający z wielu nadarzających się okazji wychowany w Tybecie . Lee Sin ! Ślepy Mnich !

Przesuwa do kolejnego slajdu . Pojawia się mroczne pomieszczenie w którym stoi półnaga dziewczyna z zdjętym stanikiem w splamioną twarzą oraz biust .Włosy zakrywają jej twarz . Zza włosów widać jej jedno oko , a obok leżą zwłoki nagich mężczyzn ociekających krwią .   

Aikko : Ow , moja ulubiona i najciekawsza postać jaka pewnie wystąpi w tym show . Zawodniczka z numerem 5 .  Zabójczo przystojna , erotyczna i niedająca się okiełznać Montana ! Zabójcza kochanka.

Odsłania kolejny slajd . Pojawia się dziewczyna trzymająca księgę . Wokół niej znajduje się wiele pułapek zastawionych na innych . Widać na jej twarzy uśmiech i pewny wyraz nadzwyczajnej inteligencji .

Aikko : Uczestniczka numer 6 . Nasza specjalna zawodniczka . Nie włada specjalnie bronią , ale nadrabia to innymi talentami . Niezwykle skrupulatna w tym co robi , przemyśla dziesięć kroków w przód .  Ma bardzo analityczny i objęty umysł . Oto Tiara

Kolejny na ekranie pojawia się praktycznie niewidoczne niebieskie oko zza liści . Widać również tylko kawałki brązowych włosów .

Aikko : Kolejna uczestniczka . Numer 7 , która podbiła serca wielu fanów , zdobyła prawie chwałę . Chciała uwolnić od cierpienia pewnego człowieka , ale się nie udało . Powitajcie Naomi ! Sprytną i zaradną dziewczynę z Afryki .

Pojawia się kolejne zdjęcie . Oparty chłopak o skałę ma olbrzymią kuszę za swoimi plecami , splątany jest kryształem . Na ramieniu siedzą dwa nietoperze, które odbijają się na jej goglach .

Aikko : Uhh .. To tylko łowca z numerem 8 . Jednak zrównoważony psychicznie , w miarę . Kto to wie ? Vayne – Nocny Łowca !

Pojawia się kolejne zdjęcie . Na niej widać okrąg ognia ogarniającego spaloną ziemię . W środku kręgu stał chłopak dzierżący miecz . Spod jego włosów było widać oko z odbijającym się ogniem . Miał bardzo poważną minę .

Aikko : U chłopak z numerem 9 . Chyba pochodzący z jednego z zapomnianych przez nas krajów . Oczywiście mój faworyt bo nasz rodak , który kocha zabawy ogniem . żebyśmy nie wyszli na psychopatów . Oto Marcin – Wybuchowy chłopak .

Pojawia się kolejne zdjęcie . Na drzewie siedzi sobie niczym nie przejmująca się dziewczyna . Je sobie jabłko krusząc na niedźwiedzia stojącego pod drzewem i ryczącego  . Ona się kompletnie niczym nie przejmuje i olewa go.

Aikko : Dziewczyna z numerem 10 ! Wyluzowana i pełna energii do zabawy Kunoichi !

Pojawia się kolejne zdjęcie . Widać jakby duchową postać zawodnika , zawiśniętego w pustce spoglądające pusto w oddal nie okazującego emocji i bardzo zasmuconego .

Aikko : Chłopak z numerem 11 ! Oto największy bohater z pierwszej edycji . Pierwszy eksperyment Bobbiego jak i zwycięzca ! Quan .

Pojawia się kolejne zdjęcie . Widać dziewczynę na którą nakłada się zbroja a w ręku emanuje jej energia i tworzy się kula energii przyciągająca dwa metalowe ostrza .

Aikko : Zawodniczka z numerem 12 . Zakochana fanka techlurgi i nowoczesnej technologii . Posiadająca w sobie więcej metalu niż przeciętny człowiek oraz broń z którą nie może się rozłączyć . Irelia – Pani Ostrzy .

Pojawia się następne zdjęcie w którym ukazany jest wojownik rzucający się ze wzgórza z niezwykłą dumą i chwała . Dzierży on ostrze mieniące się w blasku słońca gotowe do ciosania nim .

Aikko : Chłopak , którego ja osobiście nie dzierżę za jego durny wygłup w finale . Okropny .. Ughh .. Ale jednak zwyciężył w swojej edycji . Pan sprawiedliwości no i szlachetności . Co to za bzdury są napisane.  Garen z numerem 13 ..

Pojawia się następne zdjęcie . Widać na nim dziewczynę siedzącą tyłem przy strumieniu pijącą wodę a obok niej stoi wilk a na ramieniu siedzi jej sowa. Odziana jest w skąpy strój i obok leży włócznia z kolcami .

Aikko : Co za seksowny tyłeczek .. Zaraz . A no tak to jest zawodniczka z numerkiem 14 . Pechowo jak na mnie .. Hehe .. Dzika i nieokiełznana władczyni zwierząt Jolie .

Następne zdjęcie dotyczy dwóch zawodników ale jeden z nich bierze udział w grze . Widać na nim Chłopaka w białym fartuchu krojącego zwłoki zwierzęcia a tuż za nim stoi chłopak z łańcuchem załamany i płaczący nad jego zwłokami .

Aikko : Nasz wspaniały nieszczęśliwiec . Zdradzony przez przyjaciół . Zdradzony przez rodzinę . Odrzucony przez wszystkich .. Co za matołek i ofiara losu . Zawodnik numer 15 – Oksan .

Pojawia się tym razem zdjęcie umieszczone w ramce . Na środku niego stoi dziewczyna ubrana w elegancki strój pokazująca jedną nogę z wbitym owocem na swój długi pazur który namiętnie oblizuje .

Aikko : Uch zagotowałem się .. Za dużo seksapilu jak na jeden dzień . Rany .. Mogłaby we mnie wbić te pazurki . Nie ! Pokusa jest najgorsza .. Zawodniczka z numerem 16 Miriam .. Uchh .

Pojawia się kolejny slajd w który ukazana jest skryta wśród cieni postać . Z niego wystają tylko ślepia całkowicie puste i bez żadnych uczuć oraz emocji .

Aikko : ta to namiesza w tej grze . Podstępna , bez żadnych większych emocji dziewczyna która kocha tylko swojego brata mimo że chętnie by go zabiła jednym cięciem . Zawodnik z numerem 17 Veneida !

Pojawia się kolejne zdjęcie . Widać na nim deszcz , wiejący wiatr i błysk wyładowania . Na stosie martwych ciał siedzi tajemnicza sylwetka osoby z zakrytą maską . Powiewa jego włosy a on sam jest zakrwawiony a pod nim znajduje się wielkie skupisko krwi rozpaczy i cierpienia .

Aikko : ten o którym nic nie wiadomo . Ukrywa swoją tożsamość tak bardzo że nikt nigdy nic z niego nie wydobył . Zabójca z prawdziwego zdarzenia XX wieku ! Zawodnik numer 18 Skullface .  

Pojawia się ostanie zdjęcie , gdzie Stoi siwy starzec z brodą a obok niego chłopak w czerwonej broni , który otrzymuje od niego włócznię . Oddaje on jemu posłuszeństwo .

Aikko : Prawdziwy wojownik z zachodu . Odważny , waleczny , zabawny i pełen głębokich uczuć . Prawdziwy honorowy wojownik i najlepszy włócznik w historii . Zawodnik z numerem 19 Yukimura !

Po ostatnim slajdzie i przedstawieniu wszyscy wstali i zaczęli wiwatować .

Sponsor 1 : Genialnie ! Na to liczymy .

Sponsor 2 : Oby ta seria była genialniejsza niż te nędzne 29 poprzednich edycji .

Wziął kieliszek z drogim winem i zaczął się nim delektować  .

Sponsor 1 : Pan jeszcze zobaczy  . Odniesie jeszcze sukces .

Sponsor 2 : O ile coś ciekawego zobaczę .

Parsknął i zaczął jeść . Zdenerwowany kolega wstał .

Sponsor 1 : Zobaczymy kto będzie ostatni się śmiać.  

Zasunął krzesło  i podszedł w stronę sceny . prowadzący spojrzał na zwaśnionych sponsorów i zawoła ich . 

Aikko : Widzę ,że mamy niedowiarków .

Dama 1 : No skąd ty ! Miriam jest piękna i dlatego wygra .

Dama 2 : Żarty sobie stroisz  . Oczywiście że Montana uwiedzie ich wszystkich swoich sexapilem i udusi kołdrą w czasie seksu .

Dama 3 : Obie jesteście zacofane moje panie . Naturalnie wygra Tiara . przewyższa inteligencją was dwie razem do sześcianu .

Dama 1 : Cóż to za staromodne słownictwo .

Druga zaczęła się śmiać a trzecia się nieco zdenerwowała .

Dama 3 : Zobaczymy jak ci pójdzie obstawianie , Hah pewnie twój zginie na samym starcie .

Pstryknęła palcami i ktoś zaczął je wachlować i zajęła się swoimi krewetkami .

Na scenę wskoczył ponownie Aikko .

Aikko : Dziękuję wam za przybycie moi szanowni goście . Panie burmistrszu oraz najbogatsi przedsiębiorcy . Chciałbym wam przedstawić jeszcze jedną osobę , która pomogła mi  w budowie tego że stadionu i nadzorowała go .

Na scenie zza mgły pojawia się sylwetka postaci . Wychodzi z niej i rozwiewa mgłę . Pojawia się na niej wojownik , którego wszyscy znają i szanują .

Aikko : Witaj przyjacielu .

Valior : To był dla mnie zaszczyt , ale teraz muszę wrócić do swoich czasów .

Ukłonił się po czym zniknął .

Aikko : Zapowiada się niesamowicie . Więc skoro bankiet się odbył moi drodzy goście , żegnam was i zapraszam na pierwsze relacje z areny .

Ponownie tłum za wiwatował , a prowadzący odszedł ze sceny do wyjścia .

Burmistrz : Haha więc się zaczęło . Czas na sprawdzenie kont .

Wyciągnął urządzenie na którym widniały zdjęcia każdego zawodnika  z przypisanym numerem .

Doradca : Więc proszę zagłosować . Turniej się zaczął i zdobędzie pan na pewno jakieś poparcie w związku z tym .

Burmistrz : Do mnie należy ten zaszczyt i nie musisz przypominać .

Uaktywnił je przez zadźwięczały urządzenia na całej Sali . Staruszek wstał uderzył laską o podłogę .

Burmistrz : Głosowanie na waszego faworyta rozpoczęte ! W tych ostatnich zawodach do mnie należał ten przywilej . Życzę wam pomyślnego głosowania i dobrego widowiska.  

28.12,2060  Wieczór Sala transferowa

Pojawił się w wielkiej oświetlonej sali z wszystkimi zawodnikami siedzącymi w wielkich tubach . Większość siedziała cicho w swoich miejscach ignorując zachowanie reszty . Podszedł do panelu sterującego .

Aikko : Czas na aktywację .

Zaczął coś tam wciskać . Zwrócił uwagę wszystkich .

Bobbie : Co ty knujesz ?

Aikko : Zobaczysz .

Odgarnął swoje włosy, pociągnął za dźwignie  i nagle pojawił się wielki blask . Na ręce każdego z zawodników pojawiła się dziwna metalowa bransoletka w różnych kolorach i odcieniach .

Miriam : Skoro chciałeś nam dać błyskotki to mogłeś wcześniej poinformować .

Kunoichi : Co za głupia ..

Patrzała na to z niezwykłą żądzą .

Quan  : Chyba to nie ..

Aikko : Więc Kunoichi to było podczas twojego turnieju , więc może powiesz o co z tym chodzi.

Oparł się o panel i czekał aż zacznie mówić .

Veneida : Czemu milczysz !

Garen : Niech się zastanowi , no chyba że chcesz miecz w swoim gardle .

Veneida : Nie kuś mnie do tego ,żebym tobie go tam nie wsadziła .

Montana : Wsadziła .. HAHAHA !

Zaśmiała się jak szalona .

Montana : Co za tandetna ..

Wkurzona odwróciła głowę .

Veneida : To do mnie niby !

Montana : Haha , widać jest tutaj ktoś pociągający .

Kunoichi : Spokój !

Krzyknęła do dziewczyn zdenerwowana ich kłótnią .

Kunoichi : To coś ..

Wystawiła rękę i pokazała wszystkich .

Kunoichi : Posiada informacje na temat obecnie znajdujących się wydarzeń z areny  . Pozwala na zapisywanie informacji w postaci hologramu . Posiada wiele użytecznych funkcji .

Miriam : Czyli jak komórka bez .. bez czego ?

Zaczęła się nad tym zastanawiać , ale zauważyła że bardzo błyszczy i przestała .

Aikko : Poprawnie . Ale są nieco zmodyfikowane i są dostosowane do atutów każdego z was. Więc ciekawi mnie jak się potoczy . Każdy ma swoje przeznaczenie .  Zobaczymy jak szybko ogarniecie je .

Włączył panel i rozpoczął losowanie .

Montana : Chcesz nas połączyć w pary poprzez losowanie . Jak uroczo .

Wszyscy się spojrzeli . Wbili wzrok w ekran na którym pojawiły się wylosowane pary .

Aikko : Więc ustalone . Więcej informacji otrzymacie gdy dostaniecie się na arenę .

Ukłonił się szyderczo i uruchomi teleporter .

Aikko : Niech szczęście czuwa nad waszym losem oraz wasze umiejętności . Czas na igrzyska !

Wszyscy zniknęli w Sali przeniesieni na arenę .

28.12,2060 Wieczór  Park w mieście

Pojawiła się Jolie z Naomi .

Naomi : Ups ..

Spadała z góry , ale pochwyciła się drzewa .

Naomi : Prawie .

Zrobiła obrót i wylądowała na niej opierając się o pień drzewa .

Jolie : Nadchodzę .

Wsiadła na wilka , który przebił koronę drzewa , wystawił pazury i zjechał po pniu drzewa zostawiając  dość spore zadrapanie .

Jolie : Jesteśmy najlepsi !

Uniosła rękę do góry a wilk łapy przednie .

Jolie : Spokojnie zapolujemy sobie na innych .

Naomi : Więc co robimy ?

Zeskoczyła na dół .

Jolie : Najpierw trzebaby ..

Nagle zapikały ich urządzonka .

Naomi : O jej ..

Wystawiła rękę i pojawiła się holograficzna mapa z miejscami wszystkich możliwych kryjówek .

Naomi : Fajne, wiem gdzie możemy iść .

Jolie : Więc wskakuj .

Wilk zawył . Dziewczyna się spojrzała i wsiadła na niego . Pogłaskała go i ruszyły pędę znikając między pniami drzew

28.12,2060 Wieczór  Szczyt wieży lotniczej

Bobbie : Czas na zabawę !

Wyciągnął miecz spod płaszcza i uderzył z dużą siłą o dach .

Skullface : Za dużo gadasz .

Pojawił się po drugiej naprzeciwko niego .

Bobbie : Zaintrygowałeś mnie .

Zrobił obrót z mieczem .

Bobbie : A ja prawdziwy pan śmierci ześle ją na ciebie.

Skullface : Dzieciak ..

Zakręcił mieczem , który zmienił się w karabin i strzelił pierwszym nabojem .

Bobbie ( Myśli ) : Interesująca broń .

Spokojnie czeka i gdy naboje dolatują przecina go na pół . Robi to z niesamowitą szybkością a w oczach pojawił się jego instynkt zabójcy . Jeden strzał jednak trafia i robi dziurę w pelerynie .

Skullface : Przydomek rzeczywiście pasuje do ciebie .

Zaczął biec i strzelał dalej z broni .

Bobbie : Nie masz co się przystawiać .

Szturmem zaczął przebijać się przez masę kul  . Dosięgnął go i zderzyli się mieczami  i odrzucili .  Oboje oddalają się o siebie i zatrzymują .

Skullface : Nawet zabawne , ale ..

Znowu kręci nim wokół ręki i zamienia się w wielki miecz . Uderza nim o dach rozwalając go w drobny mak .

Skullface : Zapoluję na ciebie na mój sposób.

Znika w zrobionej przez siebie dziurze i zaczyna uciekać korytarzem .

Bobbie : Znajdę cię kiedy indziej  .

Wystawił rękę .

Bobbie : Mam cacuszko do zbadania . Mhahaha !

Pobiegł w przeciwnym kierunku , ale wiedział że nie odpuści sobie takiej ofiary .  

28.12.2060 Wieczór  Centrum handlowe

Miriam : OMG OMG ! Nie mogli mi dać ciekawszego miejsca .

Zaczeła chodzić i rozglądać się po sklepie jak oszalała . 

Miriam : Biustonosze po połowie ceny !

Podszedł i zaczął je macać .

Miriam : Miękkie ..

Zauważyła garnitury i podbiegł .

Miriam : Muszę je kupić dla mojego przyszłego mężusia .

Zaczęła je zdejmować i przebierać . Wzięła kilka o podeszłą do lustra .

Miriam : Za nudne ..

Wywaliła na bok .

Miriam : Dla mafiozo ..

Rzuciła przez ramię .

Miriam : A to wygląda jakby klaun przebrał się za tych co siedzą w .. jak się to nazywa .

Rzuciła się w kupę ubrań jakby była najszczęśliwsza na świecie . Nagle usłyszała czyjeś wezwanie . Wyszła do barierki , skuliła się i oglądała jak pojawiają się dwaj zawodnicy . Dostojnie i bez większych problemów wylądowali w holu głównym centrum handlowego .

Penelope : Więc musimy zacząć .

Quan : Myśl ,ze jesteś przy mnie na pewno mnie wzmocni .

Penelope : Samo jak to że ty będziesz przy mnie . 

Quan : Moja droga .

Zapomnieli na chwilę o rozpoczęciu gry i objęli się po czym pocałowali . Policzki dziewczyny zrobiły się czerwone a chłopak zesztywniał .

Penelope : Chyba ..

Quan : Cii , nie narzucasz się .

Uspokojona chwyciła go za rękę i razem ruszyli rozglądając się w tym miejscu . Jednak jego oczy dziwnie rozbłysły .  

Miriam : Więc ta ślicznotka wylądowała tutaj .

Zamyśliła się i postanowiła wrócić do sklepu .

Miriam ( Myśli ) : Niech nie sądzi ,ze łatwo zagnie mnie swoją pięknością .

28.12.2060 Wieczór  Chatka leśniczego

Pojawia się obok kominka z żarzącym się węglem .

Vayne : Więc co teraz planujesz

Veneida : Rozumiem ,że nasza umowa jest zawarta .

Skoczył przez mebel kierując się do okna .  

Vayne : Gdybym wiedział wtedy o tobie .

Veneida : Za bardzo schlebiasz sobie .

Podeszła i usiadła na kominku . Wpatrywała się w ogień .

Veneida : Moja żądza mordu płonie jak te iskry .

Na ustach chłopaka pojawił się w kącie ust uśmieszek . Rozbłysły jego okulary .

Vayne : Więc łowy zaczną się wcześniej .

Podciągnął rękaw . Pojawił się hologram oraz migające kropki .

Vayne : I to są dosyć blisko .

Veneida : Więc czas na zabawę Muahahaha !

Przyjrzała się dokładnie mapce . Wyciągnęła rękę i pojawił się tekst .

Centrum handlowe opuszczone miasto  . Znajdujące się osoby :

Miriam - sama bez nikogo . Zagrożenie niskie .

Quan – razem z Penelope . Zagrożenie śmiertelne .

Penelope – razem z Quanem . Zagrożenie średnie .

28.12.2060 Wieczór Przepaść  górska

Kunoichi : Jupi !

Pojawia się w powietrzu a tuż za nią Yukimura .

Yukimura : Co do ..

Rozejrzał się zauważył wielką przepaść .

Kunoichi : Rozchmurz się !

Krzyczała spadając w dół , on czuł się nieco przerażony .

Yukimura : Muszę coś ..

Wybił się szybciej w dół i objął dziewczynę . Ścisnął mocno i wbił włócznie w skały . Gwałtownie zahamowali .

Kunoichi : To koniec przejażdżki ?

Yukimura : To początek  ,ale wolę pożyć jeśli na to pozwolisz .

Kunoichi : Widzę że jesteś sztywniakiem .

Yukimura : Tak właściwie to skąd się wzięłaś tutaj .

Kunoichi : Yuki-san , to nie twój interes .

Yukimura : No pewnie ..  

Kunoichi : Chcę się pobawić .

Zaczęła się szarpać , prawie ześlizgnęli się . Kątem oka chłopak zauważył wystający lód . Zaczął się rozmachiwać .

Yukimura : Gotowa ?

Kunoichi : Na twoje ..

Wybili się i spadli na lód . Zaczął się załamywać i postanowili nim śmigać jak na deskorolce .

Kunoichi : Mózg rozwalony ..

Zaczęli robić wariacje na skałach ciągnąc tak do samego dołu . 

28.12.2060 Wieczór , Katakumby pod pustynią

Pojawił się nieco nad szczytem wielkiej kolumny z dziwnymi napisami .

Oksan : Whow ..

Wylądował i prawie stracił równowagę .

Oksan : Udało ..

Jednak stracił i miał spaść .

Oksan : Nie ..

Szybko pochwycił za łańcuchy i zarzucił nimi o kolumnę , jak i o sąsiednią . Próbował zahamować i się udało . Stanął bezpiecznej na skalnym podłożu .

Oksan : Jest tutaj za ciemno .

Podszedł bezpiecznie do ściany . Nieco wystraszony zaczął wykrzesywać ogień .

Oksan : Żeby tylko się udało ..

W pewnej chwili usłyszał czyjeś kroki .

Oksan : Czy ktoś tam jest ?

Coś jasnego szybko mignęło mu przed oczami .

Oksan ( Myśli ) : Co się dzieje ? Szybko się rozpoczęło .

Zdenerwowany zaczął biec , ale nie zdołał daleko uciec . Uderzył o ścianę .

Montana : Mój słodziak …

Wystawiła swoją rękę i ukazało się zdjęcie Oksana .

Montana : Rozkosz to będzie niesamowita .

Wzięła go i gdzieś go zaciągnęła

Montana : Sprawię że będzie posłusznie ze mną grał .

Zniknęli gdzieś w ciemnościach tunelu .

28.12.2060 Wieczór , Jezioro

W wodzie pływa mała chmara ryb na dnie . Glony swobodnie falują .  Nagle pojawia się zawodnik i odstrasza je . lądując na dnie . Stara się machać rękami , ale to nic mu nie wychodzi  . Traci powoli przytomność . Nagle ktoś inny nurkuje i podpływa i chwyta za rękę .

??? : Umm ..

Wstaje i kaszle wodą .

??? : Co się stało ?

Spojrzała na bok .

Marcin : Proszę to trochę pomoże .

??? : Marcin , dzięki .

Marcin : Nie ma za co Tiara .

Tiara : Jestem ciekawa do czego to służy .

Marcin : Mogę ci pokazać .

Chwycił za jej rękę i włączył hologram .

Tiara ( Myśli ) : Skąd on wiedział . Możliwe ,że jest tak samo jak ja ..

Patrzała na niego dziwnie .

Marcin : Czy coś ..

Tiara : Absolutnie nie .

Spoglądała na wiele danych o zawodnikach , ich słabościach , silnych stronach .

Tiara : Rozumiem ..

Śledziła wszystkie dane tak samo jak chłopak .

Tiara : Więc moją zdolnością zapisaną w tym urządzeniu jest wiedza o wszystkich zawodnikach .

Marcin : Niczym encyklopedia .

Tiara : Przyda mi się .. Dane zawodników .

Chłopak skromnie zachrypnął ,żeby go zauważyła .

Marcin : W duecie pracujemy , czyż nie ?

Tiara : A ty jakie masz ?

Bez wahania wystawił swoją rękę i włączył . Pojawił się hologram , na którym było widać rozmaite wzory chemiczne i inne tego typu sprawy .

Marcin : Dane sapera  , opisy bomb znacznie lepszych niż te co mam w torbie . Razem z metodami ich zdobienia i używania .

Tiara : Stworzymy wspaniały duet .

Położyła się i spoglądała w niebo . Zakłopotany też się położył .

Tiara : Czy nie jest piękne .

Marcin : Jest na razie czyste i teraz jeszcze jesteśmy je w stanie spostrzec . 

Tiara : Wikę zapamiętać takie jakie jest póki nie rozpoczęło się .

Marcin : Początek ..

Wpatrywali się jeszcze dłuższą chwilę .

28.12,2060 Wieczór , Biurowiec 

Jest opustoszałe . Stoi tam niewielkie biurka , panuje ogólny nieład . Nagle ktoś się pojawia .

Irelia : To są naprawdę prymitywne przedmioty .

Wyciągnęła broń , którą uniosła mebel .

Irelia : Jak sądziłam .

Nagle otworzyły się drzwi  . Ostrze dziewczyny zaczęło ładować a czerwone oko rozpaliło się . Zauważyła skrzydło i opuściła gardę .

Seraph : Mimo zacofanej technologii pamiętaj ,że jesteśmy na ich terenie .

Wszedł do środka .

Irelia : Ale i tak to przestarzałe .

Roztrzaskała je o podłogę .

Seraph : Muszę rozpocząć poszukiwania .

Irelia : Nie jestem pewna ,że my to ..

Chwycił dziewczynę za ramię .

Seraph : Dziękuję za troskę .

Uśmiechnął się do niej , ona się zaczerwieniła .

Irelia : To idziemy .. Hmm ..

Seraph : Odkryjmy ten świat z przeszłości .

Włączył urządzenie i pojawiły się dziwne punkty .

Seraph  : Jedna osoba będzie w stanie utrzymać sprawiedliwość. 

Krótka zapowiedź kolejnego odcinka !

Słychać odgłosy wybuchów w wieży . Naprzeciw siebie stoi Bobbie z wyciągniętym ostrzem błyszczące mrocznym płomieniem oraz Skullface z przezbrojoną bronią gotową do strzelania. 

Montana siedzi w kącie obserwując z oddali Oksana , który został przez nią unieruchomiony .

Quan chwyta się za głowę jakby miał dziwna wizję dotyczącą Penelope gdy dochodzi do zbliżenia emocjonalnego .

Czy odcinek ci się spodobał ? 
 
1
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia sty 13, 2013, o godzinie 17:45.
Oddanych głosów: 1
Odcinki Przetrwaj lub Zgiń : Zemsta
Witajcie w roku 2060 ! Sporo się nie zmieniło , co nie ? | Oficjalne otwarcie , krawa zabawa się zaczyna ! | Granica między nienawiścią a miłością | W imię miłości czy jednak złudnej przyszłości ? | Ci co sprowadzili chaos i z którym są związani | Po drugiej stronie lustra , gdzie światło nie dotrze | Wciąż żywe wspomnienia , coraz większy koszmar | Batalia trzech wielkich sił. Część I | Batalia trzech wielkich sił. Część II | Siła z którą trzeba się pogodzić | Sekret odkrywający kolejne tajemnice... | Jedno miejsce, jeden gospodarz | | Ślepy los ambitnego wizjonera | Wyznanie wśród szkarłatnego nieba | TBA |

Więcej z Fandomu

Losowa wiki