Fandom

Moreno (Vamelia)

3497stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Moreno (Vamelia)
Dzikie Kozy(TP:WL)

Łamagi (SvL)

Moreno.png
Płeć mężczyzna
Włosy czarne
Oczy czarne
Eliminacja TP:WL: Niesamowity Finał Finałów!

SvL: Woda, woda i jeszcze więcej wody...
TP:GdI: TBA

Miejsce TP:WL: 2

SvL: 12
TP:GdI: TBA

Rodzina Debora
Wrogowie Charlotte, Brick wszyscy z SvL
Lęki Utrata siostry, chłód
Talent Zabijanie, zastraszanie, gotowanie.

Moreno - Zwany również Agresywny Mafiozo

Występowanie w fikcjach

Moreno zadebiutował wraz z siostrą w piątym odcinku Totalnej Porażki: Wiejskiej Legendy. Od początku był ostrożny, i starał się udawać idiotę, zmuszając przy tym Chefa do sojuszu, dzięki czemu miał ułatwienie przy zadaniach. Po rozłączeniu drużyn nie rzucał się w oczy, i dał pole do popisu dla Charlotte, którą wywalił w odpowiednim dla siebie momencie. Dochodzi do finału, gdzie przegrywa z Veronicą. W odcinku specjalnym dostaje się jednak do kolejnego sezonu - Totalnej Porażki: Giro D'Italia.

Pojawił się również w Stars vs. Losers. Sporo mieszał, i udało mi się całkiem długo wytrzymać, pomimo iż wroga miał w każdym. Chociaż udało mu się wymigać kilka razy od eliminacji, to odpada zaraz po rozłączeniu drużyn.

Biografia

Moreno urodzil sie w Neapolu, dwa lata wczesniej od swojej siostry - Debory. Jako male dziecko był w miarę spokojny, nie wykazywał chęci do kłótni i bijatyk jak jego młodsza siostra, ba - zawsze starał sie ją pouczać. W wieku 10 lat przeprowadzili się do biednej dzielnicy, z powodu tego iż sami nie śmierdzieli pieniędzmi. Debora razem z Moreno szybko wpadli w towarzystwo tutejszej mafii, a rodzice nie bardzo się tym interesowali. Bardzo interesowała go bron palna. Juz w wieku 13 lat zabił pierwszego człowieka na zlecenie, a później ta liczba tylko wzrastała. Z wyglądu nie wygląda jak mafiozo, zawsze ubiera się elegancko i nie daje po sobie poznać prawdziwej natury.

Charakter

Na pierwszy rzut oka Moreno wygląda na spokojnego i sympatycznego przeciętnego Włocha. Właśnie takie wrażenie chce sprawiać. Tak naprawdę jest bardzo impulsywny i wybuchowy. Czasem zdarza się mu się zabić człowieka za blachostke. Mimo to ma swój honor i NIGDY nie zabiłby ani nie uderzył dziecka oraz kobiet. Stanie w ogień by obronić swoja siostrę, która jest dla niego największym i jedynym skarbem.

Moreno zapowiada się ciekawie?
 
8
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 11, 2013, o godzinie 16:16.
Oddanych głosów: 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki