Fandom

Lightning (Vamelia)

3500stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lightning (Vamelia)
Wściekłe Szczury (TP:ZW)

Krowie Placki (TP:WL)

Lightning's.png
Płeć mężczyzna
Włosy brązowe
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 8 Kto przetrwa noc w lesie?

TP:WL: Odcinek 6 Nocne Poszukiwania Skarbu

Miejsce TP:ZW: 7

TP:WL: 16

Przyjaciele Ann Maria, Scott
Wrogowie Dakota, Mike (częściowo), Krowie Placki
Lęki brak protein

Lightning - Wyspteuje w Totalnej Porażce Zemście Wawanakwy oraz Totalnej Porażce Wiejskiej Legendzie nieogarnięty sportowiec, który nie błyszczy inteligencją. Jest naiwny, przez co często wykorzystywano go dla swoich celi.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

Po pojawieniu się na wyspie wszystkich uczestników w pierwszym odcinku to on jako pierwszy odkrywa pokój zwierzeń. Znajduje rowniez flagę podczas zadania i zostaje kapitanem Wściekłych Szczurów.Szybko staje się sojusznikiem Dakoty i popiera wszystkie jej pomysły, które doprowadziły drużynę do przegranej. Nie ma problemów z zadanie w odcinku drugim, gdyż zwycięstwo jego drużyny w tym odcinku to głownie właśnie jego zasługa. Podobnie było w odcinku trzecim, kiedy niespodziewanie przed wszystkimi daleko doszedł w zadaniu na wiedzę. Jego dobra passa została przerwana w już w odcinku czwartym, gdyż głownie za sprawa Dakoty jako jedni z pierwszym zostali trafieni i nie mogli dalej uczestniczyć w grze. Jego drużyna przegrywa, lecz Lightning zostaje bezpieczny. W odcinku piątymszybko razem z B spostrzegają się, ze brakuje im jednego gracza w drużynie. Po przeczytaniu listu od Chrisa, odkrywają brak Scotta. Szybko stara się zorganizować razem ze wszystkimi w szeregu i ruszają na poszukiwania. Nie maja problemów ze wskazówkami, gdyż one odnajdują się praktycznie same. Mimo to podczas przerwy na "obiad" zafundowana przez B i Lightninga drużyna zostaje opóźniona co spowodowało rowniez ich porażkę. Po rozwiązaniu drużyn w odcinku szóstym zostaje namówiony przez Ann Marie do wstąpienia do sojuszu, gwarantując mu dojście do finału. Ucieszony przystaje na ta propozycje, a gdy do programu powraca Dakota ten stara się ją przekonać by dołączyła do ich sojuszu. Głownie dzięki pomocy Dakoty Lightning wygrywa pierwsze indywidualne zadanie i decyduje się zabrać właśnie ją ze sobą na noc w pięciogwiazdkowym hotelu. Po powrocie z nagrody w odcinku siódmym stara się przekonać Dawn do tego, by nabrała w końcu pewności siebie. Podczas zadania całkiem nie źle mu szlo, jednak został oskarżony przez Mike o podcięcie Zoey, co było tak naprawdę wina Ann Marie. W drugiej części zadania zostaje razem z Dawn wybrany do drużyny Bricka, a ich pacjentem został Mike. Kiedy Mike się obudził pomiędzy nimi nawiązała się bojka, a ranny Lightning stal się dogrywka w starciu pomiędzy Dawn i Brickiem. W kolejnym, ósmym odcinku miał za zadanie (jak wszyscy) przetrwania nocy w lesie. Pomogła mu Dakota, która podarowała mu tajemniczy prezent, który nad ranem okazał się zakazaną latarka. Spowodowało to ostatecznie jego eliminacje.

Audycja

Chris: Dzisiaj zawitaliśmy do Burnaby. Tutaj razem z rodzicami mieszka były kapitan „Wściekłych Szczurów”. Pamiętacie Lightninga? To jedyna okazja, by zobaczyć jak mieszka nasz król sportu.
(wchodzi do pokoju Lightninga): Witaj, mistrzu! (śmiech)
Lightning: Lightning wita w swoim królestwie.
Chris: Cały pokój wręcz tonie w pucharach i medalach. To wszystko twoje?
Lightning: Jasne! Lightning zdobył wiele nagród na licznych olimpiadach. Ten puchar (zdejmuje złote trofeum z regału) jest za zajęcie 1 miejsca w „Młodzieżowym Konkursie Lekkoatletycznym”, a ten złoty medal jest za „Drużynowe Zawody w Koszykówce”, a ten …
Chris: Hola, przystopuj trochę, mistrzu, bo nasi widzowie zasną z nudów przy odbiornikach (śmiech)
Lightning: Lightning jest po prostu dobry w tym, co robi.
Chris: Jasne, szkoda tylko, że dałeś się wykiwać babom!
Lightning: Raz na wozie, raz pod wozem. Ale Lightning tak łatwo się nie poddaje, potrafi uczyć się na błędach.
Chris: No, proszę… To chyba jakaś nowość…
Lightning: Nie bądź sarkastyczny. Każdy miał chyba w swoim życiu taki moment, gdy zrozumiał, co dla niego jest ważne.
Chris: A dla ciebie ważny jest…
Lightning: … sport. Ruch i rywalizacja dostarczają adrenaliny, która nie pozwala mi „usiąść na laurach”. Wciąż chcę jeszcze, ciągle gdzieś gnam. Tak, Lightning lubi, gdy wokół coś się dzieje.
Chris: Czy program coś zmienił w twoim życiu?
Lightning: Chyba tak. Zrozumiałem, że wokół są ludzie, którzy mają różne zainteresowania, różny styl bycia i światopogląd. Oczywiście, nie pochwalam niechęci do sportu, ale to przecież każdy sam decyduje o sobie. Gdyby Lightning został prezydentem , wprowadziłby obowiązkową godzinę sportu dla każdego… codziennie. Tylko wtedy trudniej byłoby zdobywać Lightningowi te medale i puchary (śmiech). Nie, zartowalem. Lightning nie ma sobie rownych!
Chris: Czy twoje życie wróciło na swój tor sprzed udziału w programie?
Lightning: teraz już tak, ale tuż po opuszczeniu wyspy miałem lekkie problemy z ponownym zaklimatyzowaniem się w życiu. Chyba przyzwyczaiłem się do rywalizacji, nawet obecność kamer mi nie przeszkadzała. A potem to tak nagle się urwało.
Chris: Żałujesz, że nie zostałeś dłużej?
Lightning: Jasne. Pokaż mi chociaż jedną osobę. Która nie żałuje.
Chris: Uwierz mi, jest taka. Nawet niedawno z nią rozmawiałem. Co chciałbyś na koniec powiedzieć widzom?
Lightning: Ludzie, znajdźcie sens w życiu i trzymajcie się go. Lightning tak robi i jest szczęśliwy.

Ciekawostki

  • Jako pierwszy odkryl i skorzystal z pokoju zwierzen
  • Wygral pierwsze indywidualne zadanie w sezonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki