FANDOM

Informacje Ogólne

Kyle

Imię i Nazwisko: Kyle Jackson

Kolor włosów: Ciemny Brąz

Kolor oczu: Zielone

O postaci: Mega pozytywny chłopak. Zawsze się uśmiecha, często zdarza mu się wybuchać śmiechem, bez konkretnego powodu. Jest infantylny i po prostu dziwny. Jego spojrzenie na świat oraz zachowanie jest dla większości po prostu irytujące, a nawet nie do wytrzymania, dlatego Kyle nie ma wielu przyjaciół. Chłopakowi jednak to nie przeszkadza, czasami wydaje się, że żyje on w swoim własnym świecie.

// Obrazek znaleziony w internetach //

Kyle w fikcjach

Piąta Totalna Porażka
Drużyna Walnięte Czachy
Miejsce 9/12
Odcinek eliminacji WIELKIE BOOM!
Związki Brak
Przyjaciele Mysz? Liczy się?
Wrogowie Chyba brak
Sojusze Brak

Kyle był po prostu jedną z tymczasowych postaci. Jego wejście było jednym z najmniej ekscytujących i oryginalnych, może miał tam jakieś dwa czy trzy dziwne komentarze, na które nikt nie zwrócił uwagi. Na zadaniu pierwszym nie zrobił nic, nikt nawet nie wie, czy on w ogóle się na nim pojawił. To samo dotyczy drugiego zadania. Podczas jednej ze scen udało mu się zirytować kilka osób z drużyny swoim unikalnym sposobem myślenia. Na trzecim zadaniu też go nie było i niestety jego drużyna przegrała. Nawet na ceremonii został wprowadzony twist, aby ukazać, kto na kogo głosował. Niestety, twist nie zadziałał, bo było prawie wiadome, że odpadnie właśnie Kyle i tak się stało (nikt nawet nie zwrócił uwagi na to, że Kyle nie zagłosował, ale co tam). Kyle więc opuścił z uśmiechem na twarzy miejsce, gdzie znajdowali się uczestnicy i w nadziei, że przygoda pomogła mu nabyć nieco doświadczenia.

Kyle potem pojawił się w Podsumowaniu, gdzie można usłyszeć jego niezręczną rozmowę z Jarosławem i Bridgette o martwych szczurach czy jakichś innych bzdetach. Podobno ktoś go zapytał o jakieś brudy na temat reszty uczestników, ale on nic o nich nie wiedział, więc scena została ucięta :/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki