FANDOM

JoJo

Zajebista Beth

Owadożercy

Kujony

JoJo.png
Płeć Żeńska
Kolor włosów Ruuushowe. <3
Kolor oczu Niebieskie
Odcinki eliminacji

5TP: Wawanakwa wzywa!

PTP: Nie oglądaj się za siebie!

ATP: Wycieczka!

Miejsca 5TP: 4

PTP: 7

ATP: 7

Związki Rzuca chłopaków jak stare skarpety: Chris (monsz), Denis, David...
Rodzina Właściwie to nieujawniona, ale uważa, że jest potomkinią Królestwa Orków.
Przyjaciele Nieznani
Wrogowie Nieznani
Lęki "JoJo niczego się nie boi! No może poza własnym cieniem."
Talent Taniec na rurze, striptizerstwo
Przezwiska Wariatka, Świruska, Wielka Stopa
Dubbing Paulina Urbaniak

JoJo (czyt. Jojo) - Zakręcona Wariatka. Jedna z uczestniczek fikcji Przygoda Totalnej Porażki.

Ciekawostki

Charakter

  • Kłamliwa
  • Zwariowana
  • Szczera

Historia

Historia JoJo właściwie jest nam nieznana. Wiadomo tylko tyle, że jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym, a samą JoJo wychowywały tukany na jakiejś zabitej deskami wyspie. Oczywiście nie dokońca wiadomo czy to prawda. ;)

Audycja

JoJo siedzi na pomoście nad jeziorem i łowi ryby. Po chwili udało jej się coś złowić.

JoJo: Haha! JoJo wreszcie będzie miała pyszną kolacyjkę!

Złapała rybę i zaczęła ją jeść.

JoJo: Mmm.. To jest takie pyszne!

Spojrzała na kamerę.

JoJo: Mam nadzieję, że to jest włączone, co? JoJo nie lubi kiedy coś się psuje!

Zjadła i zaczęła łowić dalej.

JoJo: Właściwie to jestem normalną osobą...

Zaczęła się głośno śmiać.

JoJo: O k**wa! Ale ja jestem seksi śmieszna!

Świerszcz.

JoJo: No śmiejcie się!

Śmiechy.

JoJo: A wiecie, że jestem potomkinią Królestwa Orków? No jasne, że wiecie! Jak moglibyście tego nie wiedzieć! Haha, ale ja za często mówię głupoty!

Po chwili coś wciągnęło JoJo do wody. Ta jednak po chwili z małą pijawką na głowie znowu pojawiła się na pomoście.

JoJo: Kocham pijawki! Czuję się tak jakby kontrolowały mój mózg! Co ja gadam? Ja nie mam tego no... Nie ważne! A teraz, Chris McLean! Musisz mnie wybrać! Bo jak nie to po TurboDymoMena zadzwonię! Cześć!

Wyłączyła kamerę.

Będziesz kibicować JoJo? :D
 
14
 
5

Ankieta stworzona dnia sty 13, 2013, o godzinie 12:54.
Oddanych głosów: 19

JoJo w Piątej Totalnej Porażki

Odcinek 1

Seria, w której JoJo zaliczyła debiut. Na wyspę kości miała okazję dopłynąć jako szósta, ale tak naprawdę była na wyspie jakiś tydzień przed rozpoczęciem sezonu. Od razu zainteresowała się Chris'em, któremu wskoczyła na głowę i wyrwała parę włosów. Chris się zdenerwował, a że JoJo nie chciała zostać zdyskwalifikowana z programu, wskoczyła na drzewo i zaczęła udawać sowę. Zainteresował się nią Klein, który mimo wszystko i tak wolał chłopców. JoJo próbowała w nim odnaleźć bratnią duszę; dla niego chciała zmienić nawet swoją płeć, w czym chwilę później pomógł jej Chris, wkładając jej ogórka... tam gdzie trzeba. Trochę później okazało się, że JoJo trafi do drużyny Zajebistej Beth. Była podekscytowana i wierzyła, że ma zajebistą drużynę. Do tej pory nie wiadomo, czy owa drużyna taka była. Chwilę później jej drużyna miała za zadanie pokolorowanie jakiegoś tam obrazka. JoJo była tym wszystkim znudzona, dlatego uprawiała opierdaling i wierzyła, że Klein zrobi coś, co pomoże jej drużynie wygrać. Co ciekawe, tak się stało. Wygrali. 

Odcinek 2

Kolejny dzień, JoJo i jej drużyna spędziła w kabinie pierwszej klasy. W końcu wygrali, co nie? Chwilę później odbyło się zadanie, czyli przeprawienie się na drugą stronę wyspy. Drużyna JoJo zdecydowała się na trasę środkową, która według JoJo miała okazać się bezpieczna. JoJo była zadowolona, bo kocha piesze wędrówki. Jednak, drużyna wpadła w ruchome piaski. Dzięki Kleinowi, który okazał się drużynowym bohaterem, udało im się wrócić do gry. Następnie przyszedł czas na yeti, który przypadł do gustu Cassidy oraz właśnie JoJo. Niedźwiedź okazał się świetnym pojazdem, który dobrze zna okolicę i mógłby pomóc drużynie w drugim zwycięstwie z rzędu. Niestety, nie udało się. Przegrali. Na ceremonii pożegnali Vegetę, który i tak był bezużyteczny. W bonusie zadanie, Chris i JoJo przeprowadzili konwersację. JoJo przy uprzejmości Chris'a znowu stała się kobietą i mogła przeżyć z Chris'em wspaniałą noc. 

Odcinek 3

Kabina ekonomiczna. Warunki... dość specyficzne. JoJo miała dosyć towarzystwo swoich przyjaciół, dlatego spędziła czas z Chris'em. Przy dźwiękach Euphorii - ulubionej piosence Chris'a, spędziła upojną noc. JoJo podziwiała jego klatę, która zrobiła na niej duże wrażenie. Był dla niej kimś wyjątkowym. Jednak, to co dobre, szybko się kończy. Trochę spóźnione (Spowodowane wcześniejszymi zajściami), ale co tam. Drużyny miały odegrać śmieszną scenkę, która doprowadzi do łez samego prowadzącego. Drużyna JoJo miała wiele pomysłów, po kucyki, począwszy od brzydkich słów. Padło na skecz w kościele, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Wygrali. JoJo była szczęśliwa.

Odcinek 4

Od razu na początku wyzwania, Chris przeprowadził roszady w składach. JoJo straciła Kleina i Bteh, ale zyskała Heather i Ari. Zadaniem było... dotarcie do Wyspy Kości. Uprzednio, Chris wrzucił wszystkich do wody. JoJo znalazła nowego przyjaciela, rekina. Rekin okazał się wspaniałym transportem, ale i tak był remis. W dogrywce wystąpiła JoJo, która uważała, że jej wynik dodatni w teście ciążowym, zmiecie Batona Liona z powierzchni ziemi. Tak się stało. JoJo była dumna z siebie, a jej drużyna była pod wielkim wrażeniem.. Chociaż.. Przeciwnik nie stawiał żadnego oporu. Za zwycięstwo JoJo mogła zrobić zakupy w sklepie. Zabrała prawie cały alkohol i zagroziła gwałtem samemu Chris'owi McLeanowi!

Odcinek 6

JoJo nie pamiętała tego, co działo się przed wyzwaniem. Aczkolwiek.. pewnie nic ważnego. W każdym razie zadanie polegało na zaśpiewaniu piosenki Euphoria, w stroju Loreen. JoJo zaproponowała Heather, która zgodziła się. Potem przyszedł czas na dobieranie stroju i fryzury. JoJo zajęła się głównie fryzurą, którą.. może lepiej przemilczeć? Strój robili na szybko, ale to wystarczyło, żeby wygrać wyzwanie. Znowu. 

Odcinek 7

Po ceremonii, JoJo wypiła kakao, które podał jej Chef. Dziewczyna szybko zasnęła. Obudziła się dopiero rano, kiedy leżała obok Cassidy, która okazała się jej partnerką w zadaniu. Nie była pewna, czy to dobry pomysł. Szczególnie, że drużyny zostały rozwiązane. JoJo i Cassidy musiały dostać się do samolotu. Zwycięstwo dawało miejsce w pierwszej klasie, więc dziewczyny spięły cycki i szybko się ogarnęły. W międzyczasie zrobiły sosik z grzybków i kota, co dodało im siły. Ostatecznie zajęły pierwsze miejsce ex aequo z Bteh i Kleinem. JoJo była podekscytowana, dotarła do finałowej piątki!

Odcinek 8

Tym razem JoJo i reszta zagościła na Wawanakwie. JoJo nigdy wcześniej tu nie była, ale bardzo jej się podobało. 

JoJo w Przygodzie Totalnej Porażki

Wkrótce.

JoJo w Akademiku Totalnej Porażki

Wkrótce.

JoJo w The Dramatic Island

Wkrótce.

JoJo w JoJo i Chris na Gran Canaria

Wkrótce.

JoJo i jej występy w formie epizodu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki