FANDOM

Jennifer (Darkander)
Wredne Szczury
Nudni Aktorzy
Wielcy Podróżnicy
JenniferDarkander
Płeć kobieta
Włosy brązowe
Oczy zielone
Eliminacja ZTP: Kolejny nudny bezsennotlon... (1)

ZTP: Wybuchowe trio (2)
TPnP: ???
TP:Drwt: Miłość i tajemnice w Paryżu

Miejsce ZTP: 3.

TPnP: ???
TP:DrwT: 11.

Związki Andrew, Orlando (w obu przypadkach tylko tymczasowe zauroczenie)
Przyjaciele W sumie to z nikim szczególnie się nie polubiła xD
Wrogowie Ashley, Chris, Pauline, Alexandra, Lucas, Andrew, Orlando, Scott, Zoey, Dakota, Lindsay
Jennifer jest jedną z czternastu osób, które zadebiutowały w Zemście Totalnej Porażki.

Dziewczyna jest bardzo pamiętliwa, więc jak ktoś jej kiedyś czymś podpadnie, to ona mu już tego raczej nie zapomni. Jest też bardzo mściwa. Kilka osób już się o tym przekonało. ;) Ogólnie Jennifer walczy o zwycięstwo do samego końca, nigdy się nie poddaje. Mimo swoich złych cech nie jest główną antagonistką żadnego sezonu.

Jest współprowadzącą Island of Destiny.

Totalna Porażka: Drugi raz w Trasie

Jennifer trafiła do drużyny Wielkich Podróżników. Nie ucieszyło ją to, ponieważ oprócz tego, że ta drużyna okazała się najsłabszą ze wszystkich, to jeszcze była tam razem z Andrew. Ona cały czas mu się podoba. Jennifer ciągle starała się robić wszystko, żeby jej "wielbiciel" odpadł. W pierwszych odcinkach pokłóciła się też z Dakotą, która w 4. odc. wyleciała przez nią z gry. W 13. odc. ostatecznie Jennifer udało się pozbyć Andrew. Niestety nie cieszyła się zbyt długo swoją "wolnością". W następnym odcinku doszło do kłótni między nią a pozostałymi członkami drużyny, czyli Zoey i Lindsay. Nie skończyło to się dla niej dobrze, ponieważ została osamotniona, a na koniec również wyeliminowana. Zajęła 11. miejsce.

Jednak to nie był koniec z programem dla Jennifer. Podczas drugiego Podsumowania ona i Dakota otrzymały szansę na powrót do gry. W kolejnym odcinku obie dziewczyny musiały walczyć o to, która z nich ostatecznie wróci do walki o wygraną. W międzyczasie Jennifer i Ashley odnowiły swoją nienawiść do siebie i pokłóciły się, co skończyło się bójką. Na koniec ani Jennifer, ani Dakota nie wróciły do programu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki