FANDOM

Hildegarde (Vamelia)
Krowie Placki (TP:WL)
Hildegarde
Płeć kobieta
Włosy ciemny braz
Oczy czarne
Eliminacja TP:WL: Odcinek 9 - Wybuchowa Plansza

TP:GdI: TBA

Miejsce TP:WL: 13

TP:GdI: TBA

Związki Martin (Tylko ze strony Hildegarde
Rodzina nie wiadomo
Przyjaciele Franziska, Martin
Wrogowie Charlotte
Lęki Rozwinięta cywilizacja, kościół, różaniec
Talent szpiegowanie.

Hildegarde - Zwana również "Agentka Yeti".

Występowanie w fikcjach

Hildegarde pojawiła się w Totalnej Porażce: Wiejskiej Legendzie. Pomimo dzikich obyczajów zachowywała się dość spokojnie. Do czasu, kiedy jej przyjaciółka Franziska odpadła. Coś w Hildegarde pękło, i za zniszczenie ceremonialnego ogniska, kiedy to jej miłość miała odpaść, Chris wyrzucił Hildegarde z wioski. Mimo tego, dostała się do kolejnego sezonu - Totalna Porażka: Giro D'Italia.

Biografia

Nie wiele wiadomo o dzieciństwie Hildegarde. Urodziła się w okolicach północnej Grenlandii, gdzie w wieku kilku lat została porwana przez Duńczyków, którzy zabili jej rodziców, którzy chcieli stanąć w jej obronie. Sprzedana została do Niemiec, gdzie wykazywała się niesamowitą siłą oraz agresja. Szybko dlatego dostaje się do tajnych organizacji niemieckich, gdzie służy jako ochroniarz oraz szpieg. Dzieki swojej sile udało jej się powstrzymać sporo przestępców. Do jej głowy została wpojona rowniez nienawiść do kościoła, przez co boi się zakonnic i uważa je za niebezpieczeństwo. Nigdy nie miała większego kontaktu z cywilizacja, stara się jej unikać.

Zapisała się do Totalnej Porażki ponieważ otrzymała tajemniczą misje od Niemieckiego rządu powiązaną z Chrisem McLean'em. Ale czy jej się to uda? I to w dodatku na wsi?

Audycja

Kamera się włącza, jednak obraz jest ciemny. Po krótkiej chwili pojawia się para oczu, bardzo blisko ekranu. Nadal jednak było ciemno.. "Jeeestem Hildegarde i jeeestem baeerdzo mądaara dlatego nadaje się do tego show." Wypowiedziała to bardzo Niemieckim akcentem, lecz jak można zauważyć z dużymi problemami. Nagle światło się zapaliło. Przed kamera widać było teraz Hildegarde czytającą z kartki, jedną ręką drapała się pod pachom. Szybko zdenerwowana zgniotła i zaczęła nerwowo przecierać oczy. "Kto ty być.. I dlaczego ty zrobić to Hildegarde?!" Jej wkurzenie wzrosło, kiedy dodatkowo dostrzegła woźnego. Stanęła na czterech łapach i zaczęła go gonić.

Hildegarde zapowiada się ciekawie?
 
5
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 11, 2013, o godzinie 15:53.
Oddanych głosów: 7

Ciekawostki

  • Nikt nie nauczył jej jeszcze dobrze mówić, dlatego ma z tym spore problemy.
  • Pochodzi z Grenlandii, lecz jest Niemieckim królikiem doświadczalnym. Dlatego wlasnie nosi przezwisko "Agentka Yeti"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki