FANDOM

Hernando

Hernando - aka. The Party-loved Raper

Hernando - wychowany był przez ojca który był DJ. Hernando od małego spędzał czas głównie na imprezach , gdzie z początku trzymany był na zapleczu w kąciku zabaw , poprzez wiek przedszkolaka w którym biegał między gośćmi na dyskotece, kończąc na nastolatku siedzącym i zarywającym do licznych dziewczyn. Zainteresował się rapem, a dzięki temu że jego ojciec miał klub mógł szpanować. Nigdy nie czuł, że pracuje i nie wie czym jest prawdziwa praca. Dla niego to ciała zabawa przez cały tydzień. Jednak ma on jedną nieprzyjemną wadę, a raczej ciążące na nim brzemię. Bardzo często potrafi wpaść w kłopoty, wręcz sam się pod nie rzuca. Przez co gdy chciał zaimponować jakiejś dziewczynie chwilę potem popadał w jakiś kłopot, jeden za drugim. Mimo że był w miarę dobrym chłopakiem to jednak czuł się jak przeklęty i zaczął to normalnie traktować, jakby przykładowo oberwanie przez niego wieżą stereo było normalne, albo wsadzanie ręki w ponch gdy próbuje zagadać. Do programu zgłosił się chcąc się wylansować i rozwinąć w karierze , jako hipsterowi-jamajski raper.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki