FANDOM

Greg (Yanke$)
'
GregOfficialVersion
Płeć mężczyzna
Włosy czarne
Oczy Czarne
Związki TBA
Rodzina TBA
Przyjaciele Eva, Lukaninho
Wrogowie TBA
Lęki  ?
Talent  ?
Dubbing Krzysztof Szczerbiński

Greg - postać fikcyjna Luki. Zwanym również "Ziomusiem".

Historia:

Greg pochodzi z Francji. Co ciekawe nie zna języka własnego kraju, bo gdy miał 2 miesiące zamieszkał w Kanadzie. Dlatego jego odcien skóry, nie idzie w parze z Kanadyjczykami. Słucha głównie rapu, hip hopu. Zawsze stara się być na loozie i to wszędzie pokazuje. W show pojawił sie tylko dlatego, że chce udowodnić że jest największym luzakiem. Jednak drugi celem, o którym nie mówi jest chęć szybkiego wzbogacenia się.

Charakter:

Mimo na swoje upodobania i inny styl, jest naprawdę całkiem fajny chłopakiem. Przeważnie, zachowuje spokój, chce by wszędzie panowała dobra atmosfera, gdyż zła nigdy nie sprzyja współpracy. Jest strasznie tolerancyjny, gdyż gdy był młodszy przeżył koszmar w szkole..Rodowici Kanadyjczycy naśmiewali się z niego ze jest całkowitym odmieńcem kulturowym. Dzięki temu przejściu, Greg stał się silniejszy psychicznie i bardziej tolerancyjny dla innych,nie chciał by ktoś inny przeżył to piekło.

Występy w fikcjach:

Sportowcy Totalnej Porażki

Odcinki 1-2 

Grega jako ostatni pojawia się na stadionie w Ontario gdzie jest od razu można zauważyć kipiący u chłopaka entuzjazm w podejściu do całego sezonu i sprowadzonej ekipy. Na prezentacji drużyny okazało się, że wylądował w składzie wraz z Lukaninho, Evą, Leshawną i Anną Marią. Dochodzi do pierwszej sprzeczki między nim a gwiazdą poprzednich sezonów LeShawną. W 1 odcinku ratuje już z kłopotów niesfornego piłkarza przed Chefem, nikt nie wiedział, że to będzie początek wielkiej przyjaźni. W drugim epizodzie widzimy jak Greg spotyka się potajemnie właśnie z Luką oraz z Evą, gdzie obgadują pozostałych członków swojego zespołu, zawiazując tym samym swój pierwszy sojusz. Wyzwaniem było rywalizacja w biegach, Greg wpadł na genialny sposób jak zmusić do biegania Annę Marię, sam w swoich biegu nie zawiódł i go wygrał. Wraz ze swoim sojuszem doprowadził do wyeliminowania LeShawny, która tak naprawdę przegrała im zadanie.

Odcinki 3-5

Na starcie 3 dnia zmagań w Ontario Greg zdecydował się na wypoczynek po cięzkim bieganiu. Zadanie było czysto piłkarskie drużyny grały w grupkach 3 osobowych na siebie. Gregowi udało się wylądować w wyjściowym składzie, gdzie poraz pierwszy wygrali zadanie w sezonie, które rozpoczęło ich zwycięski marsz.

Totalna Porażka: Podróż po Historii

TBA

Totalna Porażka: Zemsta Chrisa

TBA

Totalna Porażka: Starcie Tytanów na Wawanakwa

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki