FANDOM

Emma (Vamelia)
Dzikie Kozy(TP:WL)
Emmax.png
Płeć kobieta
Włosy czarne
Oczy czarne
Eliminacja TP:WL: Odcinek 13 - Wielkie Polowanie

TP:GdI: TBA
TP:PwE: TBA

Miejsce TP:WL: 9

TP:GdI: TBA
TP:PwE: TBA

Związki Brendon
Rodzina rodzice
Przyjaciele Wszyscy
Wrogowie Brak
Talent Malowanie, rysowanie, śpiewanie

Emma - Zwana również "Łagodna hipiska"

Występy w fikcjach

Emma po raz pierwszy pojawiła się w Totalnej Porażce: Wiejskiej Legendzie. Była dobra, pomocna oraz sprawiedliwa. Na wsi związała się z Brendon'em, odpadła po rozłączeniu po dogrywkowym zadaniu. W odcinku specjalnym dostała się do kolejnego sezonu - Totalna Porażka: Giro D'Italia.

Występuje również w Totalna Porażka: Przygoda w Europie. Jak poradzi sobie bez Brendon'a, i czy odnajdzie się w Europejskiej podróży?

Biografia:

Emma już od wczesnego dzieciństwa była bardzo sympatyczną i otwartą osobom. Zawsze troszczyła się o środowisko, znajomych czy chętnie pomagała rodzicom. Jej życie było spokojne i wesołe do pewnego feralnego dnia, kiedy to niesłusznie została zawieszona w szkole. Zrobił to jej nauczyciel z matematyki, który osadził ją za spalenie klasy, ponieważ był zazdrosny o to, ze posiadała od niego większa wiedzę. To wydarzenie dało jej wiele do zrozumienia, decyduje się rzucić szkole, co nie spodobało się jej rodzicom. Zostaje wyrzucona z domu, co nie wypłynęło jednak na zmianę jej charakteru - nadal miała spory szacunek do rodziców. Przypadkowo wplątała się w subkulturowe towarzystwo, dzięki któremu staje się hipiska, co zgadzało się rowniez z jej poglądem na świat. Jest strasznie blada, ponieważ nie może za długo przebywać na słońcu. Jej skora jest delikatna i wrażliwa. W dodatku ma dusze artystki.

Emma zgłasza się do Totalnej Porażki w celu poznania nowych przyjaciół, ale szczegolnie wygrania pieniędzy, których bardzo potrzebuje. Została namówiona przez swoich przyjaciół, którzy twierdza ze z jej dobrym sercem nie powinna mieć problemów z odniesieniem zwycięstwa.

Audycja:

Emma siedzi po turecku na trawniku. Uśmiecha się do kamery.
"Hej, jestem Emma, a to jest moje.. Jak widać mało ciekawe życie. Postanowiłam się do was zgłosić, bo myślę ze czas nieco zmienić coś w życiu. Najważniejszy przecież jest pokój." Zrobiła mala przerwę na spięcie w kitek swoich długich włosów.
"Będę walczyć przede wszystkim o dobre imię prawdziwej hipiski" Pokazała do kamery swój naszyjnik, symbolizujący Peace and Love. Po chwili na jej ręce ukazał się drobny motyl.
"Co się stało malutki" Pomogę wrócić ci do domu, na polane." Mówiąc to poszła i wyłączyła kamerę.

Emma zapowiada sie ciekawie?
 
10
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 11, 2013, o godzinie 15:51.
Oddanych głosów: 12

Ciekawostki:

  • Jej wygląd stworzony został na podstawie oryginalnego rysunku Bridgette
  • Moze się wydawać, ze odziedziczy charakter po Dawn, ale tak do końca nie będzie. Więcej z niej będzie prezentować się właśnie z Bridgette oraz zupełnie czymś nowym.
  • Przezwisko zawdzięcza subkulturze - jest hipiskom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki