FANDOM

Informacje Ogólne

Imię i Nazwisko: Emily Preston

Emily (Survive556)

Kolor włosów: Brązowe

Kolor oczu: Granatowe

O postaci: Dziewczyna mająca 17 lat. Pochodzi z Wielkiej Brytanii, jednak aktualnie mieszka w Denver (stan Kolorado). Nie potrafi posługiwać się zbytnio mieczami. Kiedyś podczas wycieczki do lasu z rodziną umarła jej matka. Dlatego teraz lubi bardzo przebywać w lesie, przez co jej bronią są liany(jako bicz). Jest nieco zamknięta w sobie, ale potrafi zaprzyjaźnić się z innymi ludźmi. Nie lubi gniewać się na innych, ale jeśli ktoś ją zdenerwuje to potrafi się zemścić. Każdy z jej chłopaków, który chciał ją rzucić został zahipnotyzowany przez las. Umie świetnie planować, lecz tylko wtedy, gdy jest pod presją czasu. Jest bardzo zwinna, a do ucieczki używa lian. Nie lubi walczyć. Jest godna zaufania, przyjacielska i miła. Uważa, że las ją słucha, bo mieszka w nim jej matka. Zgłosiła się do programu, aby odnaleźć spokój i o ile umrze zakończyć życie jak jej matka.

// Wizerunek postaci zrobiony przez Quaia aka Mikaecego czy coś :D //

Emily w fikcjach

Totalna Porażka - Przetrwaj lub zgiń 2
Drużyna Opuszczeni
Miejsce 9
Odcinek eliminacji Wsród wodospadu , wśród cienii lasu
Związki Serensen(?)
Przyjaciele Ember, Valior, Wukong
Wrogowie Aisha, Lurous

Emily zaczęła dość niepewnie. W pierwszym odcinku było jej dość mało i ogólnie to pokazywana była jako niepewna i nieśmiała dziewczynka. Razem z Ember, Asthonem i Kitdeleną została wybrana do drużyny Opuszczonych, których liderem był Serensen. Piątka trafiła do wioski tubylców, gdzie prawie od razu zostali przez nich zaatakowani. Po tym, jak Emily pokonała wodza wioski i darowała mu życie, ten w nagrodę dał jej laskę i powiedział, aby opiekowała się lasem, po czym sam zniknął.

Drużynę szybko opuściła Kitdelena, która "kogoś" wyczuła (chodziło o Mildę). Zaraz potem jednak do drużyny dołączył Valior (który chyba zdradził powód wejścia do gry tylko właśnie Emily), więc numerki drużyny wcale nie osłabły. Cała drużyna była dość zgrana, poza Asthonem, który tylko denerwował współplemieńców. Zginął on zaraz po pokonaniu przez drużynę żniwiarza (zabiła go Ember, Kitdelena również zmarła w tym samym odcinku, po przegranej walce z Mildą). Emily po walce opatrzyła rany Valiorowi i Serensenowi.

Zaraz po opatrzeniu ran Valior opuścił drużynę, którzy niedługo potem napotkali kolejne niebezpieczeństwo. Byli to Lurous z Aishą. Aisha z Ember oddzieliły się od reszty i prowadziły osobną walkę, a Serensen postanowił bronić Emily przed Lurousem. Podczas gdy Ember przegrała swoją walkę, Emily z Serensenem uciekli przed Lurousem. Na drodze napotkali na Wukonga, z którym się sprzymierzyli przeciwko rywalowi. Po dość dziwnej walce, Lurous w końcu umiera. Podczas walki Emily złamała sobie rękę, ale sprawiała wrażenie, że to nic takiego. <3 Trójka za cel postawiła sobie odnalezienie Valiora.

Znalezienie go nadeszło dość szybko, po czym znowu grupa się rozeszła, a Serensen z Emily zostali sami. Zostali zaatakowani przez Aishę, co skończyło się dość szybką śmiercią Emily. Serensen poprzysiągł sobie zemstę, ale w finale przegrał z Aishą, więc chyba mu się nie udało. XD

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki