FANDOM

Dakota (Vamelia)
Wściekłe Szczury(TP:ZW)
Dakota's.png
Płeć kobieta
Włosy blond
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 14 Finałowa Zemsta! cz.2
Miejsce TP:ZW: 2
Związki Sam (tylko ze strony Sama)
Rodzina Mama
Przyjaciele brak
Wrogowie Wszyscy
Lęki brak lakieru, kosmetyczki oraz komórki
Talent manipulacja

Dakota - Występuje w Totalnej Porażce: Zemście Wawanakwy. Głowna antagonistka sezonu. Uważa siebie za pępek świata, dążąc do tego, by wszyscy jej usługiwali. Nie przeżyłaby dnia bez komórki, kosmetyczki oraz szpilek.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy:

Przydzielona zostaje przez Chrisa do drużyny Wściekłych Szczurów. Szybko nawiązuje sojusz z kapitanem zespołu, Lightningiem. Szybko rowniez podpada wielu osobom, jak np. Jo z którą miała konflikt. W 4 sportowym odcinku nie przykładała się do zadań co spowodowało jej eliminacje. Powraca jednak do programu już w szóstym, z nie wiadomych przyczyn. Zapewnia wszystkich ze się zmieniła, jednak jeszcze tego dnia odnawia dawny sojusz i mści się na Jo, powodując jej eliminacje. Następna jej ofiara pada Ann Maria, po układzie z Zoey i Mikiem. Eliminuje rowniez Lightninga, a później zaprzyjaźnia się z Zoey mając na celu pozbycie się Mike. W kocu jej się to udaje. Dakota dochodzi do finału, gdzie po wygranej dogrywce z Zoey ostatecznie zmierzyła się przeciwko Dawn. Pomimo pomocy Scott'a, który w przypadku zwycięstwa Dakoty oczekiwał podzielenia się nagrodom. Dakota przegrywa i ostatecznie zajmuje 2 miejsce.

Ciekawostki

  • Jedyna zawodnicza w sezonie, która została wyeliminowana dwa razy (odcinek 4,14)
  • Jest główną przyczyna eliminacji wielu osób (Sam, Jo, Ann Maria, Lightning, Mike)
  • W przegranym finale rozumie ze popełniła błąd będąc złą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki