Fandom

Ann Maria (Vamelia)

3500stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ann Maria (Vamelia)
Krwiożercze Mutanty(TP:ZW)
Anna Maria's.png
Płeć kobieta
Włosy czarne
Oczy czarne
Eliminacja TP:ZW: Odcinek 7 Strach
Miejsce TP:ZW: 8
Związki Mike (tylko ze strony Ann Marie)
Rodzina Mama
Przyjaciele Lightning, Staci.
Wrogowie Zoey, Dakota, Jo
Lęki brak lakieru do włosów.

Ann Maria - Występuje w Totalnej Porażce Zemście Wawanakwy. Typowa dziewczyna z Jersey, która swój dobry wygląd ceni wyżej od miliona dolarów. Uważa się za ważniejszą od wszystkich, a do celu dochodzi po trupach.

Totalna Porażka: Zemsta Wawanakwy

W pierwszym odcinku pojawia się jako pierwsza na wyspie. Od początku nie wykazuje większego zainteresowania przy poznawaniu reszty oraz nawiązywania z nimi kontaktu. Podczas pierwszego zadania szukania flag zajmując się włosami od niechcenia znajduje flagę i zostaje kapitanem drużyny Krwiożerczych Mutantów. Jest nie zadowolona na wieść z kim musi być w drużynie, jednak już rozplanowuje eliminacje. Jej drużyna odnosi pierwsze zwycięstwo w sezonie, zapewniając sobie byt na kolejny odcinek.

Jednak już w drugim odcinku zmienia zdanie na temat nie których uczestników, np. Mike'u. Po ogłoszeniu wyzwania w ogóle się nim nie przejmuje. Nie pokoja ją rowniez dobre relacje na linii Mike-Zoey. Podczas zadań przygotowanych przez rywali nie wykazuje się niczym negatywnym, a w decydującym zadaniu stara się podlizać Mike'owi. Zostaje przestraszona przez Staci, co bardzo ją rozzłościło. Na koniec nad ranem wraca cala i zdrowa do obozu, lecz gdy okazuje się ze przegrywają przez Staci i Camerona, głownie za jej sprawa ta pierwsza zostaje odesłana do domu.

Trzeci odcinek rozpoczyna od "drobnej wojny" z Zoey. Zostaje jednak przyłapana przez Camerona, co dowiedziała się od swojego sojusznika, Bricka. Rezygnuje z podwodnego wyzwania wyzywając od mięczaków Scotta, przez co naraziła się na kolejną "wojnę słowną" z Jo. Cameron przegrywa w finałowej części, wiec uznaje go za zbędnego w drużynie i powoduje jego eliminacje.

Dni pozostałe do wygranej odlicza już od odcinka czwartego. Wkurzyła się widząc jak do przodu ruszyły relacje Mike z Zoey. Postanawia wiec opracować jakiś plan przeciwko temu związkowi. Na wyzwaniu zapewniła starte dla swojej drużyny, gdyż nie stawiła się gotowa w czasie na plaży. Nie chętnie wspinała się podczas wspinaczki i została trafiona jako pierwsza podczas finałowej części zadania. Dzieki Zoey jednak wygrali.

W odcinku piątym na wieść o porwaniu miała nadzieje że ta pechowa osoba okazała się Zoey. Tak się niestety nie stało, a drużynie przyszło poszukiwanie Bricka. Podczas wędrówki zauważa dziwne zachowanie Mike'a. Jako pierwsi odnajdują swoja zgubę dzięki czemu wygrali zadanie.

Najbardziej w odcinku szóstym cieszy się z nowiny o rozwiązaniu drużyn, chociaż kosmetykami by nie pogardziła. Podczas zadania wypadła jako pierwsza w pierwszym indywidualnym zadaniu. Co raz bardziej zdenerwowana jest podejściem Mike do Zoey. Przez resztę dnia starannie myślała nad planem zakończenia ich związku.

Jej cierpliwość zdecydowanie wyczerpała się w odcinku siudmym, kiedy to już podczas zadania podcięła nogi Zoey powodując jej upadek i zwołanie karetki. Mike nie podejrzewa ją o nic. Jest bardzo bliska zwycięstwa w pierwszej części, poświęcając Bricka lecz tak się nie dzieje gdyż rzuciła się na Scotta. Przez to tylko straciła sojusznika w Bricku. Celowo otruła Zoey w drugiej części zadania, a potem jeszcze zakłada sojusz z Lightningiem i Scottem, przekonując ich ze Zoey chce ich wyeliminować. Kluczem okazała się Dakota, która jednak odwróciła się od niej i spowodowała jej eliminacje.

Ciekawostki

  • Jest pierwsza osoba ktora pojawila sie na wyspie.
  • Pierwsza stracila szanse na nietykalnosc w pierwszym zadaniu po rozwiazaniu druzyn.
  • Miala najwiecej sojuszy w tym sezonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki